Hoe komt het dat jongens/meisjes uit zichzelf leren te masturberen?

Ík heb het tenminste uit mezelf geleerd. Raar, ik kan me namelijk niet herinneren dat iemand me het hééft geleerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

omdat iedereen op een bepaalde leeftijd zijn/haar lichaam beter wil leren kennen en als je dan bij dat onderzoek bij bepaalde zaken een bepaald gevoel krijgt dan ga je die plaatsen meer stimuleren en dat hebben ze masturberen genoemd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat iets lekker voelt, hoef je niet geleerd te krijgen, dat ontdek je vanzelf, doordat je een keer per ongeluk er tegenaan beweegt en denkt mmmm dat is eigenlijk wel lekker, en dan ga je verder proberen hoe het nog lekkerder is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil van @tomby graag uitleg over deze vreemde reactie.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er Tomby?
Volgens mij is dat gewoon zo hoor, dat ze per toeval ontdekken dat iets lekker voelt, en dan verder gaan zoeken.
Het masturberen is een natuurlijke aangelegenheid,die niemand je hoeft te leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met praatjes in vrienden omgeving. Tenminste bij mij kwam het zo. Toen we nog vrij vrij jong waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
positieve conditionering. Je voert een handeling uit(raakt jezelf aan) en krijgt direct beloning door een prettig gevoel. zoekend naar dat goede gevoel probeer je het nog eens etc. Zo worden wel meer dingen aangeleerd. zo ook trucjes met huisdieren. als ze een handeling uitvoeren(hondje gaat zitten), krijgen ze een beloning(koekje).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel normaal dat jongens en meisjes zichzelf dat leren, zo gaat dat nu eenmaal! Mastrubatie cursus zou wellicht gat in de markt zijn. Daar er nogal wat mensen baat bij zouden hebben. Om van allerlei verschillende stress klachten af te komen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nou het mooie van de natuur. Iedereen komt daar vanzelf wel een keer achter. Net zoals bij dieren, die weten ook hoe ze HET moeten doen.
Ook al zijn ze met 8 weken bij de moeder vandaan gehaald...dat is gewoon de natuur. Prachtig geregeld.
Gevoel...gevoel en nog eens gevoel.