Wordt je libido hoger na sterilisatie?

4 maanden geleden heb ik mij laten steriliseren ( mijn ei leiders zijn door geknipt en dicht gebrand ) sinds mijn ingreep heb ik constant behoefte aan sex, veel meer dan voor de ingreep. Heeft mijn sterilisatie hier misschien invloed op?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Er zijn veel factoren afhankelijk van je libido. En het wordt vooral gestuurd door hormonen. Wisselingen in hormonen kunnen ook weer veel oorzaken hebben. Stress (in wat voor vorm dan ook) is bijvoorbeeld slecht voor je libido. Misschien heb je nu minder zorgen over zwangerschap en voel je je gewoon vrijer. Ik denk niet dat je 1 specifiek ding kunt aanwijzen voor een effect op je libido.

Antwoorden (1)

Normaal veranderd er niets aan de libido,dat blijft als ervoor.Kan zijn dat je je meer bevrijd voelt nu je niet meer zwanger kan worden vandaar de toegenomen lust.