Een vriendin van mij vertelde dat ze haar man alleen maar met de hand bevredigt. Verder hoeft/wil hij niets!

Ik denk dan: Heeft hij een vriendin? Waarom wil hij niet met haar vrijen?

Wat betekent dat volgens jullie (of zou dat kunnen betekenen?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K
AWM
13 jaar geleden
Volgens mij kan dat heel voordelig zijn, dan kun je hem opgeven als aftrekpost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha ha lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan maar hopen dat ze geen verzwikte of verstuikte polsen krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal het wel zijn Ineke, hij heeft gewoon zelf 2 lamme handjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De leiding uit handen even heet dat volgens mij ook wel. :)

Het beste antwoord

Over hun relatie kan en wil ik geen oordeel geven, maar het lijkt mij dat die man wat erg egoïstisch is.

Als ik zijn echtgenote zou zijn, zou ik mij behoorlijk misbruikt voelen omdat hij kennelijk alleen maar aan zichzelf schijnt te denken.

Dat de betreffende vrouw dit heel lang volhoudt lijkt mij dan ook volkomen uitgesloten.

Gr. Ton
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Als die man daar juist heel gelukkig van wordt, hoeft er niet perse iets mee aan de hand te zijn.

Als je vriendin er geen moeite mee heeft, moet je er naar mijn mening niet mee bemoeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn sexuele ontwikkeling is verstoord. Dit is een makkelijk oordeel natuurlijk. Daarom lijkt het me beter dat jouw vriendin met haar man naar een sexuoloog gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die weten wel wat meer dan GV-amateurs... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn seksuele ontwikkeling hoeft helemaal niet verstoord te zijn, het kan ook gewoon een kwestie van voorkeur zijn.
Dat hoeft helemaal niets te betekenen. Iedereen heeft op sexgebied zijn eigen (soms vreemde) dingen.

Sommigen mensen doen een lederen pakje aan, laten zich in een kooi opsluiten en worden graag uitgescholden.

Dan vind ik dit nog normaal!

Niet erg dus, als ze beiden tevreden zijn hoeft dit helemaal niets te betekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is ook weer zo
Dat hoeft niks te betekenen!
Maar als vriendin zijnde kom je dan toch heel wat tekort lijkt mij;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja precies
Zo lang ze er beide geen problemen mee hebben, is dat hun zaak, toch? Iedereen doet waar hij/zij zich fijn bij voelt. Misschien houdt hij gewoon niet zo van penetratie, zo zijn er wel meer mensen. In de bron iets wat eenzelfde situatie zou kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja mannen vinden dit nu eenmaal erg lekker.
Het kan zijn dat hij het gewoon lekker vind maar ook dat hij gewoon erg lui is en het wel best vind zo.
Natuurlijk kunnen er ook andere reden zijn zoals zijn gewicht, of haar gewicht, dan gaat het gewoon allemaal niet meer zo prettig en comfortabel en soepel zeg maar.

Wel sneu voor je vriendin, voor haar is er nu toch ook niet veel meer aan lijkt mij, qua verrassing is er zo weinig variatie mogelijk. Of ze moet er ook vrede mee hebben natuurlijk maar dan had ze het waarschijnlijk vast niet aan jou verteld. Mocht het echt een probleem zijn kan ze het gewoon aankaarten bij haar man, die moet toch ook begrijpen dat een saai sexleven vaak tot andere dingen kan leiden...
( dit vertellen of iemand anders als voorbeeld geven werkt meestal goed dan gaan ze hun best weer doen ;-) als ze even worden wakker geschud.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat dacht ik nu ook. ze vertelt het mij niet voor niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gevoel had ik eigenlijk ook bij je vraag.
Ik zou toch nog even doorvragen of ze er dus zelf wel happy bij is bijvoorbeeld.
Ga er dus wel op door dus want ze heeft er dus behoefte aan om er over te praten en waarschijnlijk wil ze gewoon weten of er meer mannen zo zijn. ( ik moet zeggen dat ik het na een hoop jaar ook zelf wel makkelijk vind, en is het vaak gewoon makkelijker maar dat komt meer van mij en bovendien gewoon vrijen zo nu en dan is toch ook wel erg prettig.
Zo'n sexuoloog is echt een laatste redmiddel, zeg dat maar niet dan zet je gelijk zo'n stempel op het hele verhaal en dat is helemaal niet nodig.
als vriendinnen vertel je elkaar alles nou ja....
maar dit soort verhalen zou ik zelf nooit vertellen ik zou me dan als vrouw erg onbevredigd voelen of zelfs misschien wel niet goed genoeg
we hebben het wel over aan een kant bevrediging toch!!
mijn conclussie is hij is misschien een homofiel
die hoeven/en willen die ook niks met vrouwen
misschien moet je vriendin een man zoeken die ook aan haar denkt
en niet egoistisch alleen aan eigenbelang denken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heb ik eerder gehoord.
De reden hiervan was dat haar man een gay was.
Alleen voor de omgeving was het 'een perfecte huwelijk', verder wilde hij niets met haar te maken hebben.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat hier ook sprake van is maaaar het kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan. Maar als hij zijn vrouw niet ter wille is, is het een egoist. Hij zijn plezier zij ook. Die situatie ken ik maar nadat ik mijn vriendin geholpen heb, vliegen de spetters er vanaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als dat hetgene is waar hij zich prettig bij voelt dan zal t wel normaal zijn, maar als vriendin zou ik sowieso vragen wat er mis is.

vaak heeft seksueel misbruik -en of seksueel geweld toch wel mee te maken dat er geen toenadering wordt gezocht...