Hoe word ik minder stressvol voor seks?

Als 18 jarige maagd merkte ik laatst toen ik met een meisje intiem was dat ik geen erectie kon krijgen omdat ik te gespannen was. Heeft iemand hier tips voor?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wachten tot het huwelijk. Seks buiten het huwelijk is spelen met vuur.
Ritsuka
6 jaar geleden
@Hoobler niks mis met seks buiten het huwelijk, zolang beide partijen boven de 16 zijn en er niks gebeurt tegen de wil van de ander.

Antwoorden (1)

Je angst komt waarschijnlijk doordat je het gevoel hebt te moeten 'presteren', en dat je dat erg spannend en eng vind.

Wat je de volgende keer kunt proberen is juist NIET met penetratie met de penis bezig zijn.
Ga alleen bij elkaar bezig met de handen, mond, en tong. Ga bij elkaar ontdekken wat leuk en lekker is.
Hierdoor word vanzelf de seks minder spannend, en leer je elkaars lichaam kennen en hoe je iemand kan plezieren zonder penetratie met je penis.
Ritsuka
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Plus. Ik begrijp de min niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
van mij ook zeker weten een plus.
Erna55
6 jaar geleden
Plus. Niet te begrijpen min.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!
Ik moet helaas zeggen dat we alle opgenoemde dingen al deden.
pas toen puntje bij paaltje kwam lukte het me niet op een erectie te krijgen omdat ik te gestrest. zelf denk ik dat het komt omdat ik niet 100% tevreden ben met mn lichaam. ik ben overduidelijk een "grower" i.p.v. een shower. als ik opgewonden ben, ben ik tevreden met mijn maat, maar als niet, is het net alsof ik een babyaugurk beneden heb hangen (waardoor ik me nog meer schaam). heb je hier ook tips voor?
Ritsuka
6 jaar geleden
Waarom zou je gelukkiger zijn als je in niet opgewonden toestand een grotere penis zou hebben? Waar vergelijk je dit mee?
Ik denk dat het goed is om te zorgen dat je met een hobby of sport bezig gaat die je meer zelfvertrouwen gaat geven.