Kan ik een SOA krijgen?

Ik ben maagd en mijn vriend is dat ook. We willen nog geen seks maar wel wat andere dingen uitproberen. Dus stel, ik zou hem pijpen en hij komt klaar. Kan ik dan een SOA krijgen?

Toegevoegd na 1 uur:
Hij zegt trouwens dat hij geen SOA heeft omdat hij ooit een keer zijn urine ofzo liet testen. Toen vroegen die mensen of hij ook meteen daarmee wilde weten of hij SOA’s had. Hij zei tegen me dat eruit kwam dat het niet zo was.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.8K
fremar
6 jaar geleden
Beide nog maagd,dan lijkt de kans eerder klein.Wil je zekerheid dan kan je dat laten testen.

Antwoorden (2)

Ja dat kan.
Als jouw slijmvliezen in je mond in contact komen met zijn slijmvliezen van zijn penis of via zijn sperma.
https://testalize.me/blog/soa-krijgen-orale-seks/
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mits minstens één van de twee een SOA heeft..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hij zegt dat hij het heeft getest en geen SOA heeft... Dus dan kan ik geen SOA krijgen toch?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat klopt,
zo is dat in het hele leven,
wat je niet hebt, kun je niet geven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Meten is weten."
Als hij de waarheid spreekt wel.
Of je gelooft iemand of je laat het onderzoeken en dan weet je het zeker.
Als je dat doet zonder condoom, kun je zeker een SOA krijgen. Ook als hij niet klaar komt. De aanraking tussen het slijmvlies van jouw mond en het slijmvlies van zijn penis is al genoeg.

Toegevoegd na 2 uur:
Natuurlijk kan een SOA alleen overgedragen worden als een van beide al een SOA heeft; een SOA ontstaat niet spontaan door seksuele handelingen. Je kunt ook besmet raken met een SOA door allerlei andere dingen, zonder dat je het weet. Dat uit zijn SOA test kwam dat hij geen SOA zou hebben, wil niet zeggen dat hij werkelijk geen enkele SOA heeft; niet alle SOA's zijn via urineonderzoek aan te tonen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt! Hoe kan je dat voorkomen? Een condoom dan maar? En is de kans groot?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@KimAnonie, Je kunt geen SOA krijgen van iemand die geen SOA heeft. De moeilijkheid is: haar hoe weet je zo zeker dat de ander geen SOA heeft?
Dat is tegenwoordig een groot probleem bij relaties.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Precies:
"Meten is weten." en vertrouwen is soms heel duur, achteraf.