Kun je als je maagd bent, en op iemand zit met beide hun kleren aan, maar wel voorvocht door je broek voelt zwanger raken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Bij een gewone broek lijkt me de kans erg klein." Zeg maar, onmogelijk, 70% van al het sperma voor tijdens en na de ejaculatie is niet goed, ze hebben geen staartje of kunnen niet zwemmen, dus dat valt al af, ze zijn aangekleed, dan denk ik 2x een spijkerbroek + 2x een onderbroek waar die 30% goeie cellen van dat hele kleine beetje wat in dat voorvocht zit door die 4 lagen stof moeten worstelen, dan op goed geluk vanuit een externe omgeving de ingang vinden, dan een hele lange gang door, en dán pas ben je op de plek waar die 250 miljoen broertjes en zusje normaliter een zetje krijgen met 120 km/u... maar jij niet, jij moet dat stuk zwemmen tot het eind van de baarmoeder, om vervolgens nog een eind links af of rechtsaf te slaan...En als je dan nog genoeg puf hebt, moet jij jezelf nog door een taaie schil wurmen... Nou ik dacht het niet! Dat is onmogelijk! 0,0% kans! De kans dat ik 100x de hoofdprijs in staatsloterij achter elkaar win is 100x groter....
Erna55
6 jaar geleden
De kans is zo goed als 0 dat je hier zwanger van wordt. Maar de volgende keren wil je mischien een stap verder gaan.
Maar ik denk dat je er goed aan doet om iets van bescherming te gaan regelen. Koop condooms of ga aan de anticonseptiepil.
anneliez
6 jaar geleden
Ook een maagd kan van de eerste keer zwanger worden he, dus zorg voor anticonceptie pil + condoom
Antoni
6 jaar geleden
Als je voorvocht door je broek voelt (komen), zijn het wel hele dunne broeken die jullie dragen. Of het vocht is geen voorvocht.
Ritsuka
6 jaar geleden
Lees je goed in over seks en alles er omheen voordat je er echt mee begint. Bijvoorbeeld op deze website www.sense.info
En zorg voor voorbehoedsmiddel, liefste condoom + anticonceptiepil (en goed slikken volgens schema)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
of je maagd ben of niet, maakt niet veel uit. Wat wel uitmaakt is of je maagdenvlies al kapot is of niet. Ik meen dat meisjes dit vaak zelf al kapot maken met tampons, voordat een jongen ze 'lek prikt'. Maar een beetje voorvocht door 4 lagen kleren heen, gaat nooit niet gebeuren niet. Hij zou al in zijn broek moeten klaarkomen om op zo'n wijze iemand te bezwangeren en zelfs dan is er een geringe kans.
Ritsuka
6 jaar geleden
@bask185 dat is een misverstand. Het maagdenvlies is geen letterlijk vlies dat de boel afsluit (hoe kan je anders ongesteld worden). Het is een randje weefsel in de baarmoederhals, wat uitrekt of scheurt bij de eerste keer seks (of bij sporten of tampongebruik).
Of het nou 'kapot' is of niet maakt niet uit voor zwanger worden, omdat er niks 'lek te prikken' valt.

Antwoorden (3)

Die kans staat gelijk aan 0% dat met zoiets een zwangerschap zou kunnen ontstaan. Maar, er zijn in het verleden gekkere dingen gebeurd zoals met de moeder van Jezus.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Zolang er tegelijkertijd geen ster van de hemel is gevallen is het resultaat 0,0%.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De vergelijking gaat wel op want in beide gevallen zou sprake zijn van een wonder. Misschien is dit wel de verklaring van hoe je zonder seks wel zwanger kunt raken. De kans dat je van een WC bril zwanger wordt is groter.
Ik wil niet beweren dat het absoluut NIET kan, maar dan ben je toch wel super vruchtbaar.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zeg maar, onmogelijk, 70% van al het sperma voor tijdens en na de ejaculatie is niet goed, ze hebben geen staartje of kunnen niet zwemmen, dus dat valt al af, ze zijn aangekleed, dan denk ik 2x een spijkerbroek + 2x een onderbroek waar die 30% goeie cellen van dat hele kleine beetje wat in dat voorvocht zit door die 4 lagen stof moeten worstelen, dan op goed geluk vanuit een externe omgeving de ingang vinden, dan een hele lange gang door, en dán pas ben je op de plek waar die 250 miljoen broertjes en zusje normaliter een zetje krijgen met 120 km/u… maar jij niet, jij moet dat stuk zwemmen tot het eind van de baarmoeder, om vervolgens nog een eind links af of rechtsaf te slaan…En als je dan nog genoeg puf hebt, moet jij jezelf nog door een taaie schil wurmen… Nou ik dacht het niet! Dat is onmogelijk! 0,0% kans! De kans dat ik 100x de hoofdprijs in staatsloterij achter elkaar win is 100x groter….
Ritsuka
6 jaar geleden
@RoqueTrader en dan moet er op dat moment net een eitje beschikbaar zijn om te bevruchten, dat hangt af van de cyclus van de vrouw.
In het voorvocht zitten soms ook zaadcellen, al zijn dat er veel minder dan in een zaadlozing. In theorie kun je daarom zwanger raken van voorvocht, al is de kans kleiner dan bij een zaadlozing.

Bij sex zonder penis-in-vagina contact moeten de zaadcellen een aardige reis buiten het lichaam maken. In dit geval zelfs door stof van kleding. De kans dat een van de zaadcellen dat haalt is klein.

Kortom, in de situatie die je beschrijft is de kans op een zwangerschap bijzonder klein, maar theoretisch niet afwezig. Dat je maagd bent is niet relevant. De kans op een zwangerschap is daardoor niet kleiner of groter.