doet vingeren pijn?

Toegevoegd na 43 minuten:
Ik wil het graag een keer proberen want een vriendin van mij zij dat het ontspannend werken en Ben laatste tijd beetje vaak gestrest en gespannen maar Ben bang dat het pijn doet of ik er last van krijg dus mijn vraag is doet dat pijn of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vingeren doet geen pijn als je het goed doet. Je hoeft geen vingers in de vagina te brengen als je dat niet wil, de meeste vrouwen krijgen eerder een orgasme van clitorale stimulatie. Ga gewoon eens spelen in die regio om te kijken wat fijn voelt, je eigen lichaam ontdekken is belangrijk, ook als je later een partner hebt. Ga eerst eens rustig zitten op bed, met een spiegeltje erbij, en ga eens kijken hoe alles daar er uit ziet. En dan kun je een beetje rustig voelen met je vingers, maak ze even nat met wat speeksel voor je begint. Toegevoegd na 3 minuten: Maar als je veel last hebt van stress en spanning kun je het beste gaan werken aan de oorzaak hiervan. Probeer eerst te zorgen voor goed eten, voldoende slapen, en lekker sporten ter ontspanning. Vingeren kan wel helpen als je moeite hebt om in slaap te vallen 's nachts, maar het is geen langetermijnsoplossing tegen stress. Toegevoegd na 7 minuten: Lees deze site eens door: https://www.sense.info/seks/sekstechnieken/met-jezelf-vrijen Op deze pagina staan tips voor vingeren, maar ook veel info over seks, relaties, en je eigen lichaam in de puberteit. Als ik je vraag zo lees, ben je nog niet zo bekend met seksuele voorlichting.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100