net als uber-of-meteroseksueel bij n man... heeft n vrouw ook zo'n soort seksualiteit?

Ik voel me anders dan andere vrouwen van m'n leeftijd: "ik word al heel m'n leven meer toegelaten door de jongens. En k was als kind meer n jongen, en tegenwoordig n echte (sexy)dame. Maar r blijven alleen maar jongens mij toeverlaten. En de andere meisjes die k tegenkom zijn juist heel erg van t stoere en donkere mode etc. En ik juist meer licht op klassiekrood en koningsblauw na. Maar goed, niet belangrijk eigenlijk; hoe kan t nou dat ik jongens/mannen zo "aantrek" - om t maar ff zo te zeggen - ? Want andere meisjes/vrouwen trekken NAAR elkaar, en naar mij kijken ze altijd maar de kat uit de boom etc?... Dus ben ik in de vrouwelijke vorm metero-of-uberseksueel?

7 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien wel je gewoon jezelf. Ipv dat je meeloopt met de kudde. Dat is toch veel belangrijker dan een stempel op jezelf plakken.
Siri1995
7 jaar geleden
Ik loop idd niet met de massa mee, nee. Maar wat heeft dat r nou mee te maken dan? Leg me dat s uit?

Antwoorden (2)

Misschien val je onder de tomboys, maar wat maakt het eigenlijk uit. Als je er je tenminste goed bij voelt, niet te druk om maken
7 jaar geleden
Siri1995
7 jaar geleden
Ik heb wel trekjes van tomboys, las ik, maar alleen met t spieren kweken en laten zien en stoeien en armpjedrukken heb k dat. Maar verder heb ik ook nog dat ik zo weleens verleidelijke bewegingen maak en poseer etc. En ik ben modebewust enzovoort.
Dus aan de ene kant lijk ik een wijf en aan de andere kant vent. En ik ben hooggevoelig. En dat is t punt...
Maar dankjewel.
Siri1995
7 jaar geleden
Oh ja, en k heb dat ook met grappen en erotische opmerkingen etc; tomboy trekjes. En nog wel meer jongensdingen. Maar aan de andere kant ben ik weer n echte sexy-vrouw, al zeg k t zelf.
je heb de vrouwlijke massa kudde dat zijn dus alle vrouwen die denken dat zij vrouwen zijn door elkaar na te apen .

en je heb individuele vrouwen die gewoon zich zelf zijn maar wel duidelijk de minderheid vormen . en daar door denken dat ze raar zijn .

en kan deze individuele karakter eigenschap van een vrouw juist voor nog meer aantrekkings kracht zorgen omdat een man zich daar bij minder hoeft te bewijzen in zijn man zijn . waar door er ook meteen een veel betere ontspanning plaats in die vriendschap .

en wat betreft je vraag over je seksualiteit daar van is het dus al bekend dat je op mannen valt dus ben qua seksualiteit gewoon een hetero vrouw of nog liever gezegd

EEN INDIVIDUELE HETRO VROUW .