ik wil graag een keer eventueel een SOA test doen maar hoe zeg ik dit tegen mijn vriend?

Hallo,hoe zeg ik het tegen mijn vriend over een soa zelftest om het eventueel keertje te willen doen ,
ik vind dit erg moeilijk,
weet niet hoe ik het kan zeggen
kan iemand mij advies geven hoe optelossen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Kan me wel voorstellen , dat je dit een moeilijk onderwerp vindt hoor @kingroosie.
Misschien is het een idee om er gewoon een keertje over te beginnen en dan als jullie samen zijn , gewoon zeggen dat je iets met hem wilt bespreken. Dat je iets moeilijk vindt , maar dat je het met hem wilt of zelfs moet bespreken.

ik denk dat je wel je poot stijf moet houden, want als hij er geen zin in heeft, kan hij je misschien overhalen om het te vergeten ... en dát lijkt me geen goed idee.

Er is geen 'goed moment' af te wachten , je moet het gewoon een keertje tegen hem zeggen en weet je, @kingroosie, hoe eerder je dit samen bespreekt hoe beter... want dan is er geen probleem meer, dat het nog moet gebeuren.

Doe het maar, gewoon tegen hem zeggen.

Succes!