kan je zwanger raken door sperma dat via de kontgat naar de vagina loopt?

Ik heb met mijn vriend anale seks gehad en hij is net klaar gekomen nadat hij zijn geslachtsdeel uit mijn kontgat heeft gehaald. Nu is mijn vraag: kan ik zwanger raken door sperma dat via de achterkant naar beneden "loopt" dus naar de vagina en dan zwanger raak? Want ik voelde en hij zei ook dat er sperma kwam op mijn kont gat.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik ben trouwens ook net op deze dag (paar uur ervoor) ongesteld geworden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
19.6K

Antwoorden (1)

Het moet niet alleen bij de vagina aankomen, maar ook nog eens in de vagina gaan (die iets van 8-10 cm diep is) en dan zou er nog eens net een eisprong plaats moeten vinden.

Er is dus een kans, maar die is heel erg klein.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik neem aan dat jullie daarna gelijk beide een douche hebben genomen om schoon te spoelen, dus dan is alles gelijk weer weg.
Voor jou belangrijk om te voorkomen dat alles plakkerig word en er sperma achterblijft, en voor hem belangrijk om blaasontsteking te voorkomen.
Ook beide goed uitplassen na de seks (altijd doen).

Toegevoegd na 1 uur:
Om SOA's te voorkomen is het aan te raden een condoom te gebruiken. Je hebt speciale condooms voor anale seks, die zijn wat sterker.
Dan is er ook minder stress over zwangerschap.
Je zegt niet of je aan de pil bent, is ook wel aan te raden.
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima antwoord op deze vraag, alleen mis ik het ook gebruiken van een condoom bij deze activiteit, om geslachtsziekten te voorkomen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Ik voeg het toe
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De plus had je al, 2 keer lukt helaas niet :)
zondag
8 jaar geleden
Dan een + van mij erbij. Prima antwoord Ritsuka.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Plus Ritsuka, prima antwoord! +