verkoopt kruidvat vibrators?

ik wil een vibrator maar ik woon niet in de buurt van een seks shop helpt kruidvat me verder?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kruitvat weet ik niet. Maar de etos wel. Misschien zit die ook bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Etos in ieder geval wel!
Danz
een jaar geleden
Als je opzoek bent naar een discrete webshop voor een vibrator te kopen.
Dan heb ik hier een tip voor je, kijk eens op https://erosenses.nl
Ze verzenden alles in een discrete verpakking.

Het beste antwoord

Kruidvat volgens mij niet, de Etos verkoopt wel een aantal vibrators in de winkel.
Ritsuka
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kruidvat verkoopt alleen een Durex vibrerende ring.
Je kunt online bestellen of een winkel bezoeken tijdens een bezoekje aan de stad.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke bedankt dat is niet echt een optie maar nu ben ik wel al een stuk verder
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je toch online besteld, dan zijn er tientallen, zoniet honderden bedrijven waar je dit kan doen, van Bol.com tot Kieskeurig tot Pabo. etc.