Waar kan ik goedkope condooms vinden?

Condooms zijn zo duur, vaak meer dan een euro/stuk.

Waar kan ik ze goedkoper vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K
Amadea
9 jaar geleden
Een SOA en/of een kind is duurder...
nielsjuh
9 jaar geleden
+ voor Amadea!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alleen als je er vanuit gaat dat een goedkopere condoom automatisch onveiliger is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom bezuinigen op condooms? Mocht er iets mis zijn met het condoom kan je daar je hele leven spijt van hebben... beter zoek je iets anders om op te bezuinigen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey zagers :p Toch dom om voor iets een euro te betalen, als je hetzelfde voor 50 cent kan vinden?? Ik denk dat condooms hier niet mogen verkocht worden als ze niet aan de eisen voldoen. Ben gewoon op zoek naar de goedkoopste condooms..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mocht er iets mis zijn met het condoom kan je daar je hele leven spijt van hebben Dat geldt zowel voor een condoom van een euro, als voor een condoom van een cent. Het is dus om degene die lijken te beweren dat een condoom die minder kost ook minder veilig is, het bewijs daarvan te leveren. Misschien wel eens bedacht dat bekende merken hun condooms duur verkopen omdat mensen ervan uitgaan dat dure condooms beter zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://sexliesandpublichealth.wordpress.com/tag/why-are-condoms-so-expensive/
Ivana
9 jaar geleden
De goedkope condooms zijn met de hooivork gelost. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prijs zegt vaak niks over de kwaliteit, heb ik aan den lijve ondervonden ;-) Die dingen moeten hier gewoon goedgekeurd zijn voordat ze verkocht mogen worden. En wie zegt dat Johnsen ze niet in zijn haarsalon wil gebruiken? http://www.ynaija.com/forget-team-natural-condom-hair-is-the-latest-craze-in-town-look/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn zorgverzekeringen die een aantal condooms per jaar vergoeden, dus het kan handig zijn om even te checken of dat bij jouw verzekering toevallig het geval is.

Het beste antwoord

Bij de beste condooms.nl
http://www.debestecondooms.nl/?gclid=CPXv07Lb-b8CFcsJwwodJVsARQ
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt eraan waar je kijkt. Op condoom-anoniem.nl verkopen ze condooms in pakjes van 12 voor minder dan een euro per stuk.

Uiteraard, als je veel condooms koopt daalt de prijs per stuk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
(Uiteraard is dit een voorbeeld. Ik probeer geen reclame te maken o.i.d.
Alternatief; condoom-fabriek.nl)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in pakjes van 12 voor minder dan een euro per stuk. Link, merk?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Merk: durex; type: natural
Link: http://www.condoom-anoniem.nl/durex-classic-natural-condooms Op moment van schrijven: 12 voor 8,95 (75ct per stuk)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, niet de pakjes per stuk, maar de condooms per stuk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat had je redelijkerwijs kunnen verwachten hoop ik...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, daarom was ik ook zo verbaast toen ik iets anders dacht te lezen. Mijn fout.
http://www.condoomkoerier.nl/durex-ambassador-glyder-570811.html

1000 stuks voor ~100 euro=~10 cent per stuk.

Toegevoegd na 18 uur:
Met dan dank aan Fynnya:

Je moet overigens wel eraan denken dat ze een ‘houdbaarheidsdatum’ hebben, en je ze wel op moet krijgen voor die datum (in de praktijk zullen ze waarschijnlijk nog een tijd goed blijven, maar dan is het wel meer een risico), dus je moet inschatten of je dat haalt of niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu zijn we aan het praten! Merci tomato ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar kom je het weekend meestal wel mee door. :P
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je daarmee minstens het weekend daarna ook doorkomt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:D
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+1, erg goedkoop.
Je moet overigens wel eraan denken dat ze een 'houdbaarheidsdatum' hebben, en je ze wel op moet krijgen voor die datum (in de praktijk zullen ze waarschijnlijk nog een tijd goed blijven, maar dan is het wel meer een risico), dus je moet inschatten of je dat haalt of niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal vergeten te melden! Bedacht het me nog toen ik op de site was. Zal hem even toevoegen.
Bij de GGD kan men condooms kopen van goeie kwaliteit .
Kosten : 10 cent per stuk .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
www.10condooms.nl : vanaf € 1 voor 10 condooms (+ 1,39 verzendkosten)
en 100 condooms voor 10 euro (ook durex)

www.condoom-anoniem.nl heeft condooms te koop per stuk en in zakken van 100 en 1000 (1000 condooms voor € 89, gratis bezorgd)

Het is maar hoeveel je nodig hebt he ;-)