Bestaat er ook vrouwencondooms die anaal kunnen worden ingebracht?

Als het om bescherming gaat tegen SOA's lijkt het me ook interessant als vrouwen en homo's een anaal condoom kunnen inbrengen, maar bestaat zoiets al?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hele goede en terechte vraag +
Al lijkt me zoiets niet bijster praktisch.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iemand zou wel eens werk mogen maken van een dergelijke uitvinding, en er een degelijk en handig condoom van maken vind ik.

Antwoorden (1)

Nee, dat bestaat nog niet, je moet het toch echt doen met een hoesje om je penis, en niet een hoesje in de anus..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om de penis of in de anus? ;)