WAT VOELT EEN MAN ALS HIJ KLAARKOMT?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ha ha het is een heel apart gevoel. Eerst gaat er iets "tingelen " in je hersenen. Je wilt dieper , verder , naar het hoogtepunt toewerken. Ineens lijkt het dat een heel groot deel van jezelf in dat kleine kopje is gaan zitten. He rules , so to speak. Dat gevoel van heel veel gevoel en drang in dat kleine kopje wordt zo sterk... Dan zie ik meestal de diepte van de geliefde vrouw voor mij. Een diepte waar ik zo ver mogelijk in wil doordringen. Zowel qua gevoel voor elkaar als fysiek. Maar waar ik dan bewust van ben dat zij ook veel wil voelen. Een intense éénwording van gevoel en van het willen... De ontlading is heel fijn. Je lijkt even de contröle te verliezen over jouw "orgaan". Daarna de stilte na de storm. Zij wil knuffelen , uren lang , ik wil gaan slapen. Knuffelen uren lang daar loopt het op uit...

DAN GAAT HIJ NOG HARDER SCHREEUWEN!!!

Een man voelt zich meestal goed als hij klaarkomt

Goede vraag..... 1 ding is zeker wij "vrouwen" kunnen het langer volhouden maar of dat beter is ;-)

ook nattigheid

Iets glibberigs tussen de vingerts

Slaap....

Hopelijk niet alleen z'n eigen hand

Ik denk dat ik namens alle mannen spreek. We voelen ons opgelucht. niet meer zo geil. Het voelt alsof je heel moe bent en en lekkere zucht geeft of als je net wakker bent en echt hard gaat gapen. Het voelt heel goed. Het is ook logisch dat de gemiddelde man dit wekelijks of zelfs dagelijks doet. Ook heel lekker tegen de stress :D

meestal een verlossend en tevreden gevoel...

een hemels gevoel. De hemel is ook volgens mij een eeuwig durend orgasme.

Of hij nou schreeuwd of niet - of hij nou te keer gaat of niet, hij voelt zich in de 7de hemel. Iedereen heeft een ander gevoels-niveau, dus zal je diverse antwoorden krijgen die allemaal de waarheid kunnen zijn.

Vlak voor je klaarkomt voelt het als een soort plasgevoel, maar dan in ieder geval geweldig lekker. Dat voel je dus door je hele penis heen (penis, net woord weer). Dat gevoel wordt steeds sterker, en dan op een gegeven moment voel je iets door je plasbuis omhoog komen, dat maakt het gevoel nog even iets lekkerder. Vlak voor je je klaar bent met klaarkomen (jaja) voel je dat je lichaam ineens verschrikkelijk warm wordt. Dat voelde je tijdens het vrijen niet. Als je lichaam eerst warmte op heeft genomen als een spons en dat nu in korte tijd weer probeerd kwijt te raken. Zoiets? Kan even niet een betere manier bedenken om het te omschrijven. :)

Bronnen:
http://forum.scholieren.com/archive/index....

Dat hij daarna gelijk een scheet moet laten!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100