Is er een manier om minder snel opgewonden te worden?

Ik ben al gauw opgewonden als mijn vriendin me kietelt of aanraakt. Ik ben nog jong, maar ik vind dit vaak niet leuk.

Soms wil ik en zij gewoon even graag knuffelen, maar omdat ik daarvan dan opgewonden raak ga ik me anders gedragen enzo.

Dus wat is een goede manier om minder snel opgewonden te raken? Hartstikke bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Puberteit, gaat wel over.
Denk gewoon aan een moeilijke rekensom of zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha xD en dan wordt ie ineens zeker slap...
Antoni
11 jaar geleden
Zo lang zij het geen probleem vindt, zou ik me er niet al te druk om maken.

Antwoorden (3)

Even grafisch, sorry. Vlak van tevoren masturberen, dan is de spanning een stuk minder en wordt je minder snel opgewonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste: Genieten van die spanning! Je bent nu nog jong. Dan eerst die spanning verhelpen. (Je weet vast wel hoe :)) Daarna heb je zeeën van tijd om te knuffelen en zij vindt het nog heel erg fijn ook! Dus draai het om: Niet die spanning van het knuffelen, maar de spanning eruit en dan lekker knuffelen. Het versterkt ook weer de band dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de enige manier op van de spanning af te komen op een gezonde manier is gewenning, hoe vaker het gebeurd, hoe meer het went, dat je weet dat er niets gaat gebeuren, of wilt dat er niets gaat gebeuren, hoe minder snel je dan opgewonden bent.

af te raden is mastruberen voor je heengaat naar school/werk/haar huis, dit zal een gewoonte worden en veel genante momenten kunnen creëren.

kort samengevat, meer knuffelen, het word gewoonte en je merkt t minder.
als het eropaankomt dat je opgewonden moet zijn zal het wel gebeuren ;-) dat zal niet 1,2,3 saai worden