Mijn vriend kuurt (steroïde/anabolen). Als wij sex hebben en hij komt in mij klaar of oraal, zou ik ook last van bijwerkingen kunnen hebben?

Een voorbeeld: Ongewenst haargroei of heel snel boos worden?

Toegevoegd na 6 dagen:
Het gaat er puur om of ik er bijwerkingen van kan krijgen. Ik weet dat het slecht is voor mijn vriend, maar dat is niet mijn vraag.

Toegevoegd na 6 dagen:
sustanon en winstrol gebruikt hy. ik weet dat hy van sustanon een verhoogt testosteron krijg en van de winstrol best een kort lontje. maar heeft het ook invloed op mij?? kan ik er geen ongewenste haargroei van krijgen of last van je huid of humeur?? het lijkt mij als jesperma binnen krijgt dat je er ook misschien last van krijgen. of moet ik mij hier helemaal geen zorgen over maken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt eraan wat voor vorm van testosteron hij gebruikt. Wanneer het in gelvorm is, moet je opletten op huidcontact. Bij capsulevorm hoeft dat niet, eveneens bij injecties. Jij kan geen bijwerkingen krijgen van sperma. Maar... anabolen zijn echt niet goed voor je, zeker wanneer je al voldoende testosteron in je lichaam hebt. Daarnaast word het medisch niet gecontroleerd. Te veel gebruik van testosteron kan bijv. leiden tot onvruchtbaarheid. Toegevoegd na 6 dagen: Op basis van je toevoeging: Sustanon word per injectie toegevoegd. Dat komt dus via de bloedbaan in het bloed en vervolgens niet in direct contact met jou. Dit is de essentie namelijk of je testosteron, en dus de bijwerkingen kunt overbrengen. Bij sustanon is dat dus niet het geval en zul je geen last hebben van dergelijke bijwerkingen. Je hebt alleen mogelijk wel last hebben van zijn korte lontje en zijn seksuele driften die vergroot worden van de testosteron, maar van de sperma kun je nimmer dergelijke bijwerkingen krijgen. Mocht je vriend (mogelijk in de toekomst) testosteronmedicatie gebruiken dat via de huid word aangebracht, in de vorm van gels (androgel, testim en tostran), dan moet je wél oppassen; bij huidcontact kun je namelijk deze stof overdragen en dan zijn de bijwerkingen die een vrouw kan ervaren: - onregelmatigheden in de menstruatiecyclus - ongewenste haargroei - kaal worden op het hoofd - gedragsverandering in de zin van opvliegerig of gehumeurd raken - meer behoefte aan seks, danwel meer seksuele prikkels ervaren

Bronnen:
Ik gebruik zelf testosteron, maar uit...

Parenteraal toegepaste stoffen al nandrolon (ja, dat bestaat nog) of sustenon (testosteron) geeft naast mogelijke gedragsverandering de vrouw te weinig om daar last van te hebben maar transcutane producten kunnen (onomkeerbare) effecten hebben. Hoge doses van deze stoffen kunnen een man agressief maken. Ik raad het gebruik echt af, zeker de injectables, ik heb heftige reacties bij mannen gezien kort na de spuit die niet mals waren, zonder te overdrijven zijn er relaties door kapot gegaan. Helaas worden deze spuiten ook nog onjuist toegediend. Vaak spuit men NIET intragluteaal maar (deels komt het soms in de bloedbaan terecht zodat van depotvorming geen sprake is. Zou dit je man overkomen , dan kan er een woedeaanval uit de lucht vallen en dan kun je er wel schade van oplopen. Ik raad je aan hem te ontmoedigen hiermee door te gaan. Daar heb ik heel goede redenen voor!! Toegevoegd na 10 minuten: Gaat hij door, vraag dan de spuit door een bevoegde persoon uit te laten voeren en te aspireren alvorens te injecteren. Overigens kan sustenon legaal verkregen worden , bv. voor mannen die te weinig testosteron produceren. Correct uitgevoerde therapie en instellen (bloedonderzoek) kan haast onmogelijk tot problemen leiden en het libido van de man (en de vrouw) gunstig beinvloeden. Helaas wordt in sommige sportclubs nog steeds geknoeid en onjuist gespoten, alhoewel voor dat doel (spieropbouw) het gebruik van anabolen als misbruik wordt gezien. Gelukkig worden dit soort middelen ook in buurlanden steeds meer verbannen voor sportdoeleinden. Je loopt dus , als je dit verhaal herkent, als vrouw beslist risico.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100