bloeden tijdens en na de seks, is dat vreemd?

ik ben een meisje van 16 en ben sinds kort seksueel actief,bij de eerste keer heb ik niet gebloed maar na een keer of 5 wel en nu houd het bloeden niet meer op, het is al zn 3 dagen geleden. mijn vriend is zogezegd niet klein geschapen (allesbehalve). het bloede begon tijdens de seks en nu is het nog steeds zo. k maak me erg zorgen maar durf eigenlijk niet zo goed naar de dokter. ik heb het wel al aan me vriend verteld. maar weten jullie toevallig wat het kan zijn? ik gebruik de pil en hij condoom, zou het ook kunnen zijn door het vingeren dat hij met zijn nagel iets heeft open gehaald en dat slecht dicht hecht?

alvast heel erg bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Wondjes de eventueel met de nagel zijn gemaakt houden niet drie dagen aan. Ik heb een hoop meer informatie nodig om daar überhaupt iets zinnigs over te zeggen, dus het enige wat ik je zal adviseren is: bezoek de huisarts. Hij heeft een medisch beroepsgeheim, en ziet dergelijke klachten geregeld. Het is begrijpelijk dat je je hiervoor schaamt, maar dat is nergens voor nodig, de arts gaat hier professioneel mee om.

Ja, dat is vreemd De enige die daar een passend antwoord op kan geven is een huisarts, en mocht er iets zijn wat niet in orde is kan die je altijd nog doorsturen naar een gynaecoloog. En heb je angst om met zoiets naar een dokter te gaan neem dan eventueel je moeder of vriend mee"

Het kan een poliep zijn op de baarmoedermond of een ander gezwel ( Wat onwaarschijnlijk is gezien je leeftijd) maar altijd naar de huisarts om te laten checken!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100