Ben ik Hetero-, Homo- of biseksueel?

Een wat langer verhaal, ik ben nogal in de war over dit onderwerp de laatste tijd.

Ook al wil ik niet beweren dat bepaalde karaktertrekken/l bepaald welke seksuele voorkeur je hebt, heb ik al heel mijn leven (ben jongen, 17 jaar), qua vriendschappen voorkeur voor meisjes. Echte vriendschappen kan ik eigenlijk niet met jongens hebben, maar met meisjes wel (tot hartsvrienden aan toe). Het stoer doen, de interesses zoals voetbal enz., ik vindt het maar niks. Niet dat ik per se alleen maar meisjesdingen leuk vindt, maar ik heb nooit wat gehad met hutten bouwen, de typische jongensdingen. Je zult me ook altijd in de buurt van meiden vinden.Overigens nog nooit verliefd geweest.

Nu is dat allemaal geen reden om over mijn geaardheid te twijfelen. Maar toch denk je wel eens, waarom ben ik niet gewoon echt 'een jongen'. Maar tot een jaar of anderhalf terug, toen kreeg ik toch af en toe wel een signaal dat jongens toch ook wel aantrekkelijk kunnen zijn. Alhoewel jongens die niet zo knap geschapen niets aan vindt, kunnen wat knappere jongens mij wel opwinden. Die zogenaamde signalen kreeg ik een jaartje lang, en ik negeerde ze. Tot een maand geleden, toen ging ik er over nadenken. Ik kwam tot de volgende conclusies

- Jongens kunnen voor mij aantrekkelijk zijn, en me seksueel opwinden. Maar emotionele band lijkt me uitgesloten. (en daarmee ook een relatie)
- Meisjes zijn ook aantrekkelijk/opwindend, en kan emotioneel en sociaal goed met meisjes overweg.

wat denken jullie

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100