kan ze zwanger zijn?

hoi, ik ben op vakantie in spanje en heb eergisteren een leuk avondje gehad in een discotheek. heb een meisje leren kennen en daarna in een dronken bui seks met haar gehad zonder condoom. de volgende dag vroeg ik of ze de pil gebruikt, en ze zei van wel. maar toch maak ik me nu zorgen. help help help, en wat nou als ik een soa krijg/heb. want volgens mij heeft ze wel vaker seks. ik zie haar waarschijnlijk niet meer. ik weet het dat het dom is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt nu niet veel doen, afgezien van misschien het meisje opzoeken en het haar nog is vragen als ze nuchter is (en je contactgegevens uit te wisselen). Verder moeten eventuele soa's eerst groeien tot ze meetbaar zijn, dus ik zou zeggen: geniet van je vakantie, en ga over een week of twee even langs de ggd soapoli, daar kun je gratis en anoniem terecht. Toegevoegd na 2 minuten: *wat betreft zwangerschap - daar valt weinig zinnigs over te zeggen anders dan er al over gezegd is. Als je er uit gegaan bent voordat je bent klaargekomen is de kans wat kleiner, maar nog steeds aanwezig.

Een condoom beschermt ook maar mondjesmaat tegen SOA's en zwangerschap. Ik zou gewoon leren van deze keer en voorzichtig zijn met jezelf. Het is veel leuker een relatie te hebben met een meisje en je daar aan te geven dan één wilde nacht hebben. Als jij of degene met wie je seks hebt veelvuldig seksueel contact heeft, kan een SOA-test raadzaam zijn. Ik zou je echter aanraden er pas één te doen als je klachten krijgt. De kans op een SOA is soms wat overtrokken; Je kunt er geen pijl op trekken, zeg maar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100