hoe oud, moet je zijn om een condoom mogen kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar staat geen minimumleeftijd op.
Zou wel echt belachelijk zijn als het wel zo was want dan zouden jongere mensen veel eerder onveilige seks hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was 9 jaar toen ik mijn eerste pakje condooms kocht, voor een spreekbeurt over Aids. Ik denk dus dat er geen minimumleeftijd voor is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je deze vraag stelt vermoed ik dat je te jong bent voor een condoom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ C4th Idd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@C4th als je zo'n antwoord geeft denk ik dat je niet goed genoeg beseft waarvoor een condoom dient. Te jong voor seks? Misschien. Te jong voor een condoom? In geen geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of jij, wavaria, kunt niet tussen de regels door lezen en ziet daarom niet wat c4th echt.bedoelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kopen is nog niet hetzelfde als gebruiken :) Een kind van 4 mag een condoom kopen, je kunt daar allerlei leuke spelletjes mee doen die niets met seks te maken (hoeven te) hebben...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er is geen minimum leeftijd voor als jij een condoom zou willen kopen al is het alleen om te "kijken" wat het precies inhoud kan jet het kopen of je nou 17 of 7 bent! x

Antwoorden (4)

Als je oud genoeg bent voor sex, ben je ook oud genoeg om een condoom te kopen. Is geen minimumleeftijd aan.
Wel verstandig van je, dus wat mij betreft ben je oud genoeg
11 jaar geleden
Bij sommige openbare toiletten staan automaten, die niet om leeftijd vragen, ik zou zeggen wettelijk dus niet leeftijd gebonden dus. + voor de vraag.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn die niet alleen in cafe's bijvoorbeeld waar je in moet gaan vanaf eenbepaalde leeftijd? Of heb je die ook in Pathe, bijvoorbeeld? :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee hoor in vande valk rest zag ik er laats een
Frimu2
11 jaar geleden
Sommige benzine stations.
Daar staat geen leeftijd op, als jij graag op je 12de eraan wilt beginnen en jij denkt dat je er klaar voor bent, moet je je niet laten tegenhouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het meisje er ook klaar voor is
online kan je ze zo bestellen, hoef je je niet te schamen en worden zo onherkenbaar verpakt, je kan natuurlijk ook een oudere vriend vragen om mee te gaan als je niet durft
denk dat beneden de 12jaar wel vreemd gekeken word daarna is het alleen maar erg verstandig als je sexueel actief bent en je je verantwoording wilt nemen