hoe maak je een opblaaspop schoon?

Tja...tijdens het eten komen gekke gesprekken voor. Maar hoe doe je dat? Neem aan dat je bij een pop geen condoom gebruikt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Leuke vraag :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leeg laten lopen, vol met water, (misschien een drupje wasmiddelen?) schudden, leeg laten lopen en dan binnen! aan knijpers laten drogen. Sorry moest reactie geven Hahaha.
Ritsuka
11 jaar geleden
schoonmaken? die dingen gooi je toch weg als de ogen wit zijn? dan zitten ze vol. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekker samen gaan douchen haha :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als je vrouw!

Het beste antwoord

Daar zijn speciale schoonmaakmiddeklen voor. Op mijn weerk verkopen wij dit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Een vliegmaatschappij die sekspoppen schoonmaakt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De erotische industrie is mijn werk. De website over goedkoop vliegen mijn hobby
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat kunnen we bestellen?
Kristal
11 jaar geleden
Ik zou haar voorop de auto binden en de wasstraat in gaan, heb je twee rijtuigen schoon voor hetzelfde geld.
Kristal
11 jaar geleden
;-))) Conqie

Andere antwoorden (2)

Ga er mee onder de douche.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je hem weer schoon maken. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hem?
Kristal
11 jaar geleden
dat kan toch ook? hem? :-)
gezellig mee de sauna in nemen.
kan de pruttel een beetje los-stomen, en daarna samen een frissen duik (net een luchtbed toch?) en vervolgens gezellie saampjes onder de sproeier.

wel goed afdrogen (wie weet krijgt de pop anders last van smetplekken)

Toegevoegd na 24 minuten:
of... afspuiten (met water wel te verstaan)