soms komt het in het nieuws : een vrouw die op hoge leeftijd met allerlei hulpmiddelen alsnog zwanger is geworden.
voor mannen zijn al die hulpmiddelen niet nodig. mannen kunnen tot op hoge leeftijd vader worden en doen dat ook soms.
het is eigenlijk niet te zeggen op welke leeftijd een man ineens geen levend sperma meer zou produceren.

een goed voorbeeld is charlie chaplin, de bekende acteur (16.04.1889 - 25.12.1977) hij trouwde met zijn 4e vrouw
oona o'neill; zij was 18 en hij 54 jaar ! zij kregen 8 kinderen...

>>Charlie Chaplin is vier keer getrouwd geweest (en had tientallen affaires). Met:

>>Mildred Harris; zij kregen een zoon: Norman Spencer Chaplin (bijgenaamd "The Little Mouse"), dit kind stierf drie dagen later.
>>Lita Grey; zij kregen twee zoons Charlie en Sydney.
>>Paulette Goddard, geen legaal huwelijk.
>>Oona O'Neill. Dochter van toneelschrijver Eugene O'Neill.

Toen zij trouwden was Charlie 54 en O'Neill net 18. Het huwelijk werd omschreven als gelukkig. Ze kregen drie zoons: Christopher, Eugene en Michael Chaplin en vijf dochters: Geraldine (eveneens een bekend actrice), Josephine, Jane, Victoria en Annette-Emilie Chaplin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In principe blijft een man sperma produceren maar bij sommige mannen gaat dit toch achteruit met de leeftijd maar er is niet echt een leeftijd wanneer een man geen sperma meer zou produceren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een man stopt met het produceren van sperma als hij dood is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Lullig maar waar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Woehahaha!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Overdrijf niet neen doe niet zo gek beste een man sperma maken tot hij dood is wel als een gelukkige man 94 wordt produceert dan nog altijd sperma en kinderen verwekken .