Hoe breed is een penis van een man als hij opgewonden is?

Niet de lengte, maar de gemiddelde breedte?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben vrouwen ook een penis dan???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het had ook de penis van een dier kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kwam er ook achter toen het er al stond. Helemaal gelijk mind12. Excuus Hiervoor vraagsteller.

Antwoorden (4)

Kan variëren van 2 tot 5 cm. Iedere penis is anders!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het een juist antwoord voor deze vraag. + van mij
In dit onderzoek worden zo'n beetje alle aspecten van penis maten onder de loep genomen (no pun intended).
http://www.sizesurvey.com/result.html

Hoewel ze het niet specifiek over de breedte hebben, hebben ze het wel over de omtrek (circumference). Breedte is ook lastig aangezien een penis eerder richting ovaal gaat dan een nette cirkel. Maar je kunt natuurlijk dmv de omtrek de diameter berekenen (omtrek / 3,141592 (= gem 4,6cm)) en dat zal vast niet meer dan ±2mm schelen met de daadwerkelijke breedte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap je vraag, maar het antwoord van Endemion is duidelijk!
Misschien ontstaat er verwarring omdat condoomfabrikanten de maat van hun condooms aangeven als 'Nominale Breedte'?

De nominale breedte van een condoom is de breedte van 't condoom (in mm) als deze plat op tafel ligt. Dat is makkelijker meten dan de omtrek. Maar bij de penis is de omtrek meten weer makkelijker.

Daarom is er een tabeltje als deze:

nominale voor penis
breedte omtrek
condoom
47mm tot 10 cm
49mm 10 - 11 cm
53mm 11 - 11,5 cm
57mm 11,5 - 12 cm
60mm 12 - 13 cm
64mm 13 - 14 cm
69mm vanaf 14 cm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+/- 8-12 cm (Omtrek)