Ik krijg pijn in mijn linker teelbal als ik samen met mijn vriendin bijna bij mijn hoogte punt ben hoe kan dit?

Weet iemand hoe het kan dat als ik met mijn vriendin bijna bij mijn hoogtepunt zit tijdens de seks dat ik enorme pijn krijg met het gevoel dat ik als ware een klap heb gehad op mijn linker teelbal terwijl dit niet zo is. Soms heb ik dit ook al bij het voorspel...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
enige advies: go see the doctor!
sterkte ermee.

Het beste antwoord

Dit is een bekend verschijnsel. Omdat je opgewonden raakt komt er meer bloed naar je penis, maar ook de rest van dat gebied en je ballen. Zolang je dan niet wordt bevredigd blijft dit zo en kan dat pijnlijk worden.
Na het klaarkomen neemt de pijn gewoonlijk weer af.
En... je bent niet de enige.
Lees meer bij onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier bedoelt men 'blauwe ballen'. Die krijg je idd als je langere tijd opgewonden bent, zonder orgasme. Dat je ballen zeer doen bij een normale vrijpartij is een beetje vreemd. Ga even langs de uroloog voor een scan. Deze heeft er meer ervaring mee, dan hier op internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
danku, duidelijk en snel antwoord!