Waar kan ik uitgebreide informatie vinden hoe Italianen aankijken tegen seksualiteit en schoonheid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou artikelen zoeken vanuit de sociologische en sociaal-psychologische hoek vanuit Italië, of specifiek over Italianen.

Probeer de eerste paar resultaten eens die je krijgt bij Google Scholar als je zo een paar relevante zoekwoorden intikt, volgens mij zitten er wel relevante dingen bij: http://scholar.google.nl/scholar?q=italians+view+sex+beauty&btnG=&hl=nl&as_sdt=0%2C5
Als je dan iets verder zoekt, en wat zoekwoorden wisselt, vind je vast wel wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Italië.