Kent iemand een goed potentiemiddel?

Heb een leuke lieve sexy vrouw leren kennen, nadat ik jarenlang in een slecht huwelijk geen seks meer heb gehad. Nu echter merk ik dat ik op het moment supreme, zweetuitbarstingen krijg en meteen verslap. Ik probeer er geen probleem van te maken, maar ik wil graag dat mijn vriendin van een mijn erectie kan genieten.
Viagra wil ik niet gebruiken, omdat dit te langzaam is. Ik heb al van Oral Jelly gehoord, dat door een kennis van mij gebruikt wordt en hij is al met een halve dosis gelukkig. Misschien zijn er nog meer mannen met ervaring op dit gebied die me raad kunnen geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

Mag een vrouw ook advies geven? ;-)

Je probleem klinkt niet als een fysiek probleem. Je krijgt wel een erectie, maar op het hoogtepunt krijg je zweetuitbarstingen en raak je je erectie kwijt. Dat klinkt vooral als "performance anxiety": zenuwen. Het probleem van erectiebevorderende middelen is dat je op den duur gaat denken dat je alleen met dat middel een goede erectie kunt behouden, en daarmee kun je een dergelijk probleem juist in stand houden.

Weinig dingen zijn zo dodelijk voor je erectie dan de gedachte "oh oh, hij wordt slap!" Wat je het beste kunt doen, is dát probleem aanpakken. Probeer eens: gewoon lekker ontspannen vrijen, en niet denken aan je erectie. Penetratie mag, maar hoeft niet. Grote kans dat je na een tijdje veel minder gestresst bent, en dan ook een betere erectie krijgt en behoudt. Je zou zelfs af kunnen spreken dat je een tijdje vrijt zónder penetratie. Daarbij is meteen de druk eraf: je weet dat een goede erectie niet noodzakelijk in wat jullie daarna ook doen. Seksuologen gebruiken deze oefening als huiswerk bij allerlei soorten problemen. Dat gaat vaak nog een stapje verder, door de opdracht om een bepaalde tijd alleen te knuffelen en te strelen, en daarbij heel bewust de geslachtsdelen niet te betrekken. Zo leer je weer voelen, en zonder enige stress of prestatiedrang gewoon lekker elkaar verwennen. Jullie hoeven natuurlijk niet zo ver te gaan dat je alléén maar knuffelt en streelt, maar je zou wel kunnen proberen wat er gebeurt als je afspreekt eerst een tijdje seks te hebben zonder penetratie. Je zult zien dat het je weer vertrouwen geeft als je bijvoorbeeld bij handwerk of orale seks ineens merkt dat je wél een goede en langdurige erectie krijgt.

Als het een probleem blijft, dan raad ik je aan om naar je huisarts te gaan. Soms is er iets anders aan de hand, zo kan een probleem met de bekkenbodem soms ook erectieproblemen veroorzaken, en dat is vaak goed te behandelen met gespecialiseerde fysiotherapie. Aangezien je wel een erectie kunt krijgen, is er waarschijnlijk geen echte erectiestoornis, maar het kan natuurlijk zijn dat er nog iets anders meespeelt. Ik weet niet of je medicatie gebruikt, maar het zou ook een bijwerking kunnen zijn, bijvoorbeeld. Je huisarts kan beoordelen wat er aan de hand is, je adviseren of je eventueel doorverwijzen voor verdere behandeling. Het zou jammer zijn als je zelf allerlei middeltjes probeert, terwijl er misschien iets is dat heel eenvoudig verholpen kan worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U weet hoe de mannelijke erectie werkt.
Cryofiel
6 jaar geleden
+

Andere antwoorden (5)

kamagra oral jelly, kamagra in pil vorm (kan je hoofdpijn van krijgen)

Dan heb je ook nog libido forte. Dit werkt wel sterk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja jarenlang geen seks.En nu op eens heel veel.Een te vroege zaadlozing dus.Je zou je zelf kunnen trainen het wat langer op te houden wat moeilijk is.Zeker als je vrouw en jij er samen voor gaan.Maar na die zaadlozing ff wachten dan wordt tie toch wel weer hard.Dan kun je je zelf int zweet werken.Mits je daar de conditie voor hebt.Na je eerste zaadlozing heb je echt wel even voor je tweede zaadlozing.En verandering van spijs doet eten. Maar het is geen afwijking na iedere ejaculatie wordt je penis nu een maal slap.En daar naast zijn er nog zoveel mogelijkheden meer om je vrouw op een hoogtepunt te brengen.Ik ging er altijd vanuit eerst zij dan ik.verwen haar en niet je zelf dat doet zij wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Orviax is een natuurlijke manier om gemakkelijker, hardere, grotere en langer durende erecties te krijgen. Bovendien vergroot het uw libido.

Op onderstaande link meer informatie hierover.

Toegevoegd na 47 seconden:
http://www.orviax.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja, zo denk ik er ook over, wie zegt dat het niet weer de zoveelste teleurstelling wordt...Bestaat er wel een middel om je libido te verhogen.. Ik geloof er niets van.
Als je zo overtuigd bent van je product, biet dan een gratis kennismaking aanbieding van...
Ondanks de zeer goede antwoorden het volgende:

Sex MAG maar MOET NOOIT.

Wissel prikkeling van de penis af met andere acties die je opwinden.
Het kan zelfs helpen je vriendin van alle te laten ondernemen wat je opwindt maar net niet de penis aanraken (alleen af en toe "toevallig").

Je bouwt dan enorm verlangen op en dat is de bedoeling.
Als je zo een paar UUR met elkaar bezig bent, kan het zijn dat het verlangen de faalangst overklast en je bijna ploft!

Wat ook helpt om "hem"stijf te houden , is intens zoenen tijdens het vrijen.
Dat vergt zoveel aandacht en wekt zoveel gevoel op dat
je niet eens meer aan falen kunt denken.

De natuur neemt het dan over.

Een andere methode is de penis intermitterend te (laten) plagen en daarna negeren.
Dat wekt ook een stroom lustgevoelens op, de "condensator" zit dan op enig moment zo vol dat hij alleen maar WIL ontladen.

Deze raad is niet in iedere situatie toe te passen maar is
heel vaak succesvol gebleken.

Sucsex gewenst!!

Toegevoegd na 7 minuten:
Er zijn in oa Thailand veel middelen te krijgen maar die hebben een sterk wisselende werking.
Zo is er een gel die ze "big bananas" noemen en die zorgt dan voor een sterke erectie.

Men vergeet echter dat een erectie alleen niet voldoende is.

Sommige van deze middelen werken zo sterk dat mannen wel een volle dag met een "banaan" omlopen maar klaarkomen, ho maar.

Het betreft dan soms een vorm van priapisme die niet altijd ongevaarlijk is.

In de liefde is innigheid en begrip belangrijker dan "prestatie".

Blijkbaar moet je jezelf de tijd gunnen weer op gang te komen.
Ook ik denk dat het vooral een psychisch probleem is.
Daarom zou ik er GEEN medicamenten tegen aan gooien
maar jezelf de tijd te geven weer op stoom te komen.
Hoe meer het je stresst, hoe langer het probleem in stand blijft.
Geniet van elkaar en vergeet die vicieuze cirkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb goede dingen gelezen over natuurlijke erectiepillen, en wilde wel is wat proberen. Ik ben
verrast door de positieve effecten. Ik heb hele goede, fijne sensuele ervaringen met Sensamax.