Een jongen staart de hele tijd naar mij op school, terwijl ik zelf een jongen ben. Wat moet ik doen om erachter te komen waarom hij dat doet?

Nou, die jongen staart dus heel vaak voor een paar seconden, en dan kijkt hij weer weg. Dat doet hij elke dag op school. Hij kijkt de laatste tijd steeds langer en met een andere blik. Als ik hem aankijk dan kijkt hij snel weer weg.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (12)

Misschien heeft ie een oogje op je. Kan je gewoon negeren, als je er niet in geïnteresseerd bent. En als je 't wilt weten moet je 't natuurlijk vragen :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat hij je leuk vind... Maar het feit dat jij het ziet, betekend wel dat jij ook terug kijkt! Ander kun je het onmogelijk zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag het hem, vraag dat je vermoedt dat hij je aan zit te staren en of dat klopt... En vraag dan waarom hij dat doet... Dan pas kom je erachter... Gewoon doen, want als je het niet vraagt blijft de onzekerheid bestaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als mensen naar andere mensen kijken, vinden zij de ander interessant. Als zij naar andere mensen staren, vinden ze die erg interessant. Het zou kunnen dat die jongen jou leuk vindt. Het lijkt mij niet zo handig om hem te vragen of hij iets in je ziet. Je loopt dan de kans dat hij boos wordt en anderen vertelt dat jij dat wilde weten. Daar kunnen dan weer misverstanden van komen. Als je iets met hem wil, kun je beter vragen of hij eens naar je kapotte fiets wil kijken of zoiets. Als je niets met hem wilt, zou ik het kijken maar negeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo snel mogelijk over praten, anders blijf je het in de gaten houden waardoor hij denkt dat je naar hem kijkt (dat doe je immers ook). Er moet zo snel mogelijk duidelijkheid komen.

Probeer vanuit jezelf te praten: ik denk.... of ik heb het gevoel dat...
Niet van: jij doet ....
Als niemand zich aangevallen voelt komt de waarheid eerder boven tafel, en is het prettiger praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'n Jongen kijkt meestal gelijk weg als het meisje die hij leuk vind naar hem kijkt (moet je als jongen trouwens niet doen meisjes vinden het juist aantrekkelijk als de jongen blijft kijken). Maar dat even daar gelaten wand dat is niet je vraag.
Aangezien jongens gelijk wegkijken bij meisjes die ze leuk vinden, als die terug kijkt. Is de kans groot dat jongens dat ook doen bij jongens die ze leuk vinden denk ik groot.
Dus ik denk dat hij 'n oogje op je heeft!

Als je op hem afstapt en het vraag weet is het zeker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft...
Ajs ik jou zou was,
zou ik niet meer oog in oog komen met die jongen. Als jij hem niet meer aankijkt. Zal hij jou ook niet meer aankijken.
Echt.!
Dus kijk hem een tijdje niet meer aan..
En kijk wat er dan gebeurt.
Ik vindt het echt vervelend voor je.
Nou succes.!
Goeievraag trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, romantisch.
Vraag wel eerst bij jezelf af wat je er van vindt. Misschien vindt je het wel leuk, nou dan moet je een stapje verder zetten. Als je het niet leuk vindt ook. Duidelijk is maar alles. Maar inderdaad, in de liefde moet je zaak 'tender' aanpakken, dus niet meteen 'van dik hout zaagt men planken'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zeepje pakken van de grond tijdens het douchen na de gymles, dan weet je het snel genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stap naar hem toe, en vraag het hem gewoon. Misschien heeft hij een oogje op je, maar misschien denkt hij dat hij jou kent van een andere situatie, tijd, gebeurtenis. Niks aan het handje zou ik zeggen. Succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het inderdaad aan hem vragen, zo blijf je met allerlei vragen zitten, is er mss niets raars aan de hand of ewl, maar dan weet je het tenminste en kan je erover praten... succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Deda22;

Met een lieve glimlach op hem af stappen en vragen of hij weet wat een gaydar is. Als hij dat positief beantwoord hem vertellen dat de zijne nodig moet worden afgesteld.