Kan je een vagina opgewonden maken terwijl de vrouw aan het slapen is?

Ik zag net een reclame van een serie op Comedy Central waarin een man sex had met een vrouw die aan het slapen is.

Maar is dat zonder glijmiddel mogelijk? Want het is logischerwijs niet prettig om je mannelijke geslachtsdeel in een droge/amper natte vagina te doen.

Dus kan kan je een vagina opgewonden maken door de clitoris te strelen terwijl de vrouw slaapt en door blijft slapen?

Toegevoegd na 8 uur:
Even voor alle duidelijkheid. Ik kwam op deze vraag door die reclame. Niet omdat ik dit zelf wil proberen. Dus antwoorden als: Dit wil je toch niet doen, dit is verkrachting etc. Ja dat snap ik.
(Moet er wel bij zeggen dat het in die reclame erg komisch was gefilmd).

Toegevoegd na 9 uur:
Ik vind het eigenlijk wel grappig. Dat sommige GV'ers hier meteen denken dat ik er bedoelingen mee heb, terwijl ik er nog niet eens aan dacht. Zegt meer over jullie dan over mij....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
66.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind het wel een hele goeie vraag, maar wel heel vreemd hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik vind het ook een vreemde vraag. Maar ik vroeg het me af door die reclame. Ik ben nieuwsgierig van aard^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ik had me hetzelfde afgevraagd hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha slechte bedoelingen... Vaak is het een fantasie van vrouwen...
Dat ze lekker genomen worden.... En dan wakker worden... Om dan heerlijk verder te sexen...
Ik zou zeggen praat er eens over...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mobie1980. Wat je beweert kan ik niet bevestigen, maar ook niet ontkrachten:p. Het zou zomaar kunnen. En verder is het al uit met mijn ex dus dat is geen optie. En ik ga het ook niet aan een meid vragen die ik meeneem van het uitgaan :p. En ookal had ik een vriendin/sexpartner op het moment, dan zou ik het waarschijnlijk nog niet vragen :p.

Het beste antwoord

Ja dat kan. En is zeer waarschijnlijk dat je dan resultaat krijgt...
Alle lichaams processen worden aangestuurd door de hersenen... Dus ook het nat worden van de vrouw. Maar het is ook de brein die dat eigenlijk ook weer tegenhoud, omdat het te druk is met andere dingen.., denk aan kinderen werk huishouden.

Wanneer de hersenen in rust zijn ( slaap) zullen ze beter reageren op fysieke stimulansen... Dus het stimuleren van de clitoris wordt/ is dan geinterpreteerd als een voorbereiding op voortplanting, dus de hele boel moet gesmeerd worden.
Helaas is het brein wel weer nodig voor het krijgen van een orgasme.
Daarvoor dient de brein wel iets wakker te zijn. Je zou het llichaam ver kunnen brengen maar je hebt voor het laatste stukje echt de hersenen nodig.

Er wordt hierboven gesproken over slaapsex . Maar dat is naar mijn mening meer van toepassing op mensen die tijdens hun eigen slaap sex hebben. En dat is niet jou vraag.
Daarnaast kan een vrouw een opwindende droom hebben.. En daardoor nat worden... Maar daar geldt ook weer mijn verhaal op ... Heeft ze ook geen remmingen of blokkades
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Erg duidelijk.

Andere antwoorden (5)

De vulva kun je stimuleren zodat de vagina vochtiger wordt. Bij penetratie (binnendringen) van het lichaam zonder toestemming of wens is er sprake van verkrachting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maddy99: dat hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens minstens 1 rechter is dat niet het geval. A;s de vrouw niet wakker wordt is de daad niet tegen haar wil geschied en is er geen sprake van verkrachting geweest. Hoe die knul dat voor elkaar 'gebokst' heeft is nog steeds een raadsel. Het vermeende slachtoffer wilde uit oogpunt van privacy geen nadere bijzonderheden prijsgeven. Wellicht heeft ze zelden zo lekker geslapen.
het kan blijkbaar wel. het heet slaapseks of sexomnia.

het is een aandoening waarbij een persoon gedurende zijn of haar slaap seksuele handelingen verricht. Dit kan zowel masturbatie als seksuele handelingen met anderen zijn

Seksuele prikkelingen zijn heel gewoon gedurende slaap. Het is bekend dat mannen erecties krijgen in REM-slaap en vrouwen een opgezwollen clitoris en vaginale lubricatie

Het is ook bekend dat sommige slaapseksers niet de spierverslapping ervaren, dat normaliter gepaard gaat met REM slaap, wat kan leiden tot ongewild of geforceerd gedrag waarvoor ze anders te zwak zijn om uit te voeren. Soms ervaren en handelen slaapseksers naar aanleiding van dromen of non-REM slaap fantasieën vergelijkbaar aan dromen. Slaapseks gebeurt hoogstwaarschijnlijk in de eerste 2 uur van de slaap, maar kan ook tegen het eind van de nacht gebeuren.

het is een klein beetje te vergelijken met slaapwandelen. je lichaam doet dingen waarvan je zelf niet bewust bent.

concreet antwoord op de vraag.
als je als vrouw deze aandoening hebt, en iemand raakt je op het goede moment aan, kan je inderdaad opgewonden raken tijdens het slapen.

maar wat er al is gezegd, dit betekent NIET dat de vrouw (of man) ook daadwerkelijk seks wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een vagina nooit opgewonden maken.
Je kan wel een vrouw opgewonden maken.
Sex met een slapende vrouw is zonder toestemming, dat doe je niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar die plus. Ik zie nergens een antwoord op mijn vraag...
In die reclame hebben ze een onmogelijke situatie geschetst.

Als je het doet terwijl ze slaapt kan een van deze twee dingen gebeuren. Of zij (en niet een vrouwelijk geslachtskenmerk) raakt opgewonden en dus wakker of ze voelt er niets van en slaapt gewoon door. In beide gevallen is er logischerwijs op geen enkele manier sprake van verkrachting in de zin der wet.

Kortom: Ga gerust je gang met een slapende partner. Niemand behalve zij als ze wakker wordt met een vervelend onderbuikgevoel kan je wat maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat kan. En als je geluk hebt wordt ze wakker en gaan jullie er flink tegenaan