Wie weet een leuk liefdesplekje?

Omdat we nog niet lang samen zijn en thuis nog niet te recht kunnen zoeken we een leuke plek om wat gezellig te kussen, knuffelen en elkaar wat op te vrijen. Dat laatste vind ik een beetje ongepast in het openbaar.. Weet iemand een leuke plek voor ons?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bezemkast, de auto, De tuin van de buurman, het zwembad, samen naar de sauna, het park, de cel waarin je komt met je vriendje voor sex in het openbaar, toilet van de trein, de bioscoop, het strand (vooral nu is erg romantisch samen in de hagelbuien), de bank, dixi wc op een bouwput, in de auto van je ouders op de oprit, en verder weet ik het ook niet..... :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dogg1887, dat is geen reactie, maar een prima antwoord, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och, wij stonden vroeger tussen de geparkeerde auto;s, bij de uitlaat van de verwarming bij de gymzaal of gewoon achter (of in) de schuur. ;-) Goed voor je weerstand.
burgos
12 jaar geleden
Huur een bestel bus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja thuis zou de perfecte plek zijn.. Ik zelf vind ook geen betere maar ik zit in een situatie dat ik het niet aan mijn ouders kan vertellen.
burgos
12 jaar geleden
Welke situatie??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huur een hotel kamer :x

Antwoorden (6)

Een hotel ergens... Hoeft niet duur te zijn en kan ook romantisch zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem de auto anders... plek vij zat achterin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij je een smart heb natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha idd goeie alleen wel oppassen dat je niet gezien wordt natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha bij een smart loop je wel het risico dat iemand een pook in zijn achterste krijgt b.v. wellicht een reden om aan yoga te doen?
Ik zou zeggen je bent 17 jullie ouders weten echt wel dat er wat speelt vertel het ze. Ze zijn zelf ook jong geweest. Dan kun je gewoon rustig op je kamer elkaar aftasten en leren kennen.

Persoonlijk zou ik nooit kiezen voor een hotel. Sorry maar dat is voor een eerste keer geen goede optie. Waarom niet je hebt daar wel vrijheid maar na mijn idee te veel. Hoeveel jongens Zijn er laat ik het zo stellen niet helemaal pluis en dan ben je thuis toch wel veiliger.
Voor de gene die het raar vind dat 40 euro duur is jij hebt zeker niet elk dubbeltje 10 keer om moeten draaien voor je hem uit geeft. Voor sommige mensen ook 17 jarige is dit niet de tijd om een hotel kamer te kunnen huren.

Ik zou zeggen praat met je ouders en ga gewoon lekker op je kamer gezellig zitten je ouders ten slotte ben je geen 14 meer.

En doe geen dingen die je niet wil doen doe het rustig aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja thuis zou de perfecte plek zijn.. Ik zelf vind ook geen betere maar ik zit in een situatie dat ik het niet aan mijn ouders kan vertellen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap: Voor de gene die het raar vind dat 40 euro duur is jij hebt zeker niet elk dubbeltje 10 keer om moeten draaien voor je hem uit geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was op een antwoord die nu verwijderd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En bij je vriend thuis dan. Kunnen jullie daar ook noet terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
''Ik zou zeggen praat met je ouders en ga gewoon lekker op je kamer gezellig zitten je ouders ten slotte ben je geen 14 meer.'' Hahaha, ik was 14 toen ik mijn vriend leerde kennen :D Mijn moeder wist toen ook vanalles al, tja, ouders hebben dat écht wel door..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ouders zien alles hoor dat is echt zo jammer soms maar mijn moeder dus ook. Ik stond te zoenen op mijn 14de en toen kwam mams langs lopen die tegen mijn vriendje zei je moet er niet op eten hoor dan heb je er morgen niks meer aan. Schaamde me rot maar moeders weten en horen alles ze merken aan jou dat er iets speelt. Jammer dat de vragen stelster niet met haar moeder kan praten. Ik ben mijn moeder als vriendin gaan zien en bespreek alles met haar ja acht alles.
Probeer je bent met je moeder goed te maken want je kan niet zonder. Nu ik zelf moeder ben begrijp ik mijn moeder juist zo goed ze had het altijd goed met mij voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha gaap :p wat erg :p hahaha
Even wachten tot het mooi weer is dan kun je met je kont in de natuur gaan liggen.

Verder wordt het erg moeilijk om ergens zo intiem te zijn.
Of in een steegje ofzo? :)
Tegen de muur... zo romantisch....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van je laatste zin krijg ik flashbacks hahaha :x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik ook toen ik eraan dacht :)
Zorgen dat je ouders iets leuks gaan doen, en dan hebben jullie het rijk alleen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het probleem ze doen nooit iets leuks of gaan nooit op weekend en dan is er een oud vrouwtje dat altijd aan het raam zit te kijken. Ze vertelt alles hoor..
Je zou hier een kamer kunnen zoeken. (Let op, de meesten worden aangeboden voor vrouwen om mannen te ontvangen tegen betaling), maar er zitten er tussen die het ook gewoon doen voor stelletjes. Of je plaatst een adv op die site. Succes. In welke regio woon je trouwens? Ik hoef geen plaats, maar en richting. Wie weet, weet ik wat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Limburg, België
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daar weet ik niets, maar je kunt op sexjobs.nl wel een advertentie zetten. Je zou ook kunnen kijken naar speciale aanbiedingen van vakantiehuisjes. Ik zie soms aanbiedingen staan, dan ben je totaal rond de 50 euro voor een midweek kwijt. Dat is goedkoper dan een hotel. En dan kan je een paar dagen terecht. Ik krijg van die aanbiedingen via de mail, zoiets als groupon, eendags aanbiedingen, maar een andere, die 1 aanbieding heeft. Ik zal opletten en je een berichtje sturen, als ik weet welke. Of andere mensen die weten welke ik bedoel?