Ik en mijn vriendin hebben besloten om morgen wat verder te gaan dan zoenen. Maar ik riskeer vader worden niet, wat kunnen wij samen doen behalve sex?

Vraag zegt alles. Sorry voor seks met een x, anders paste het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (9)

Orale bevrediging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, of trouwen? ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar Freek, als ze gaan trouwen betekent dat dat ze niet meer zwanger kan worden? Volgens mij is dit niet een sluitende oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was meer een opmerking omdat van zoenen naar orale bevrediging een vrij grote stap is ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een onlogische stap, orale bevrediging is nogal minderwaardig naar de vrouw toe...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ddw4, hoezo minderwaardig? Zijn mannen ook minderwaardig als ze een vrouw oraal bevredigen? Het is gewoon een normaal voorspel, de een houdt ervan en de ander niet. De vrouw die er niet van houdt een man oraal te bevredigen zal dit niet doen, zat vrouwen die het wel lekker vinden, dan is het niet minderwaardig, maar gewoon het genieten van de ander zoals de ander ook van jou geniet.
Je kunt gewoon veilig seks hebben met een condoom als je dat gewoon volgens de gebruiksaanwijzing doet kan er bijna niets foutgaan! Anders kun je altijd nog vingeren, strelen, beffen, pijpen. Maar als ze verder als zoenen gaat zou ik nog gewoon maar even rustigaan doen als ik jou was!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt haar vingeren en zij kan jou aftrekken.
Let wel op: Als je haar vingert, moet er natuurlijk geen sperma aan jou handen zitten!

Als je hier nog niet aan toe bent, kun je natuurlijk altijd gewoon een beetje voelen.

Mocht je nou een keer wel echt penetratie willen hebben, dan hoef je natuurlijk geen vader te worden! Je kunt gewoon de pil en/of condoom gebruiken. (beide is extra veilig en let wel: je moet je ook beschermen tegen soa’s, dus alleen de pil voldoet niet.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk anders een op www.sexwoordenboek.nl
Daar staat werkelijk echt alles op uitgelegd wat je wilt weten. En het belangrijkste: enjoy!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh, van sperma dat via vingers wordt overgedragen wordt je niet zwanger!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dat kan dus echt wel hoor! Leg mij maar eens uit waarom niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje beter opletten bij voorlichting pebbles, dat kan absoluut.
De kans is weliswaar klein, maar het kan.
Ten eerste; je kan ook seks hebben zonder vader te worden. Het handigste (op de korte termijn) is een condoom. Na de seks moet je wel even checken of de condoom niet lek is, waardoor er alsnog sperma uit kan zijn gekomen. Je vriendin kan eventueel ook de pil slikken, maar deze geeft pas zekerheid na enkele maanden.

Maar van zoenen naar seks is een grote stap, je kan ook nog gewoon wat 'handwerk' doen. Zij kan jou aftrekken en jij kan haar vingeren. Hierbij moet je wel opletten, zoals een andere beantwoorder ook al zei, dat er geen sperma op jou handen zit op het moment dat jij bij haar vagina zit, hierdoor kunnen deze spermacellen alsnog bij haar 'binnendringen'.
Wat je ook nog kan doen is orale seks (pijpen en beffen om het zo te zeggen ..). Lang niet iedereen vindt dit fijn om te doen/om te krijgen, dus kijk niet gek op als je vriendin dit niet fijn vindt, of jijzelf natuurlijk.
Als je het rustig aan wilt doen kan je ook nog gewoon een beetje voelen en dergelijke, dan gaat het vanzelf verder als jullie er allebei klaar voor zijn.

Ik heb een bron toegevoegd, op deze site wordt uitgelegd hoe dingen moeten en informatie erbij.
Veel plezier morgen ;), geen dingen doen die jij of jouw vriendin niet willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De pil kan al direct zekerheid geven, ligt eraan wanneer in de menstruatiecyclus de vrouw begint met de pil, maar in elk geval na een maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist Hippo, wilde ik ook net schrijven. Zou raar zijn als de pil pas na een paar maanden zekerheid zou geven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"De pil is in ieder geval effectief als er 14 dagen een dosis is ingenomen"
Aldus Wikipedia, mij was verteld dat het pas na 3 maanden zekerheid geeft, maar ik ben dan ook een jongen en slik dat ding niet:)
En Hippo, als je 1 pil slikt en je doet het dezelfde dag nog (zonder condoom) kan ik je beloven dat je een probleem hebt, want dan werkt de pil nog niet. Trouwens is dat ene zinnetje geen reden om meteen een minnetje te geven, aangezien de rest van het antwoord wel gewoon goed is. Jullie zijn zeker van die mensen die heel graag overal op zeuren? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Freek, na 14 dagen slikken is de pil veilig.
Overigens heb ik geen min gegeven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 andere mensen die graag zeuren wel :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een compensatie plusje dan van mij... :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed lezen Freek94: "De pil kan al direct zekerheid geven, ligt eraan wanneer in de menstruatiecyclus de vrouw begint met de pil" - KAN en LIGT ERAAN WANNEER.
Kwestie van de bijsluiter lezen.
Ik zeg beslist niet 'slik 1 keer de pil en dan ben je veilig', want zo werkt dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dankjewel Dounja En Hippo, je zei toch echt;
"De pil kan al direct zekerheid geven"
Maar laten we ons er niet druk om maken, die pil is nu toch geen optie aangezien het om vandaag ging :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Freek94: lees het hele antwoord eens? Er staan namelijk twee voorwaarden in die zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
let op met orale sex: ook daar een condoom gebruiken tegen soa's. Er komt tegenwoordig veel keelkanker voor als gevolg van orale sex. http://www.nu.nl/wetenschap/2451972/orale-seks-vaker-oorzaak-van-keelkanker-dan-roken-.html En altijd goed opletten, of iemand geen wondjes heeft of wratjes. Het is mij opgevallen dat er steeds meer genitale wratten voorkomen en dat veel mensen daar niet op letten en gewoon sex met elkaar hebben, met alle gevolgen van dien. Het is een erg besmettelijk virus, ook al gebruik je een condoom, dat beschermt niet goed. Het virus bevind zich in de hele regio, volgens een GGD arts die ik er eens vragen over stelde.
je een goede stap verder dan zoenen lijkt mij een beetje ontdekken met je handen (vingeren etc) als dat niet genoeg is kan je altijd nog je mond gebruiken.
als je toch besluit seks te hebben dan raad ik je aan een condoom te gebruiken!

zorg altijd dat je vriendin ook wilt en vraag haar of ze het niet te 'snel' vind gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minnetje wilt u uw reden verklaren?
Tussen zoenen en sex ligt nog een hele wereld. Ik denk dat wanneer je meer wilt dan alleen zoenen dat je eerst maar eens lichamelijk op "ontdekkingstocht" moet gaan. Elkaar lichamelijk ontdekken. En daarmee bedoel ik dus ook elkaar naakt zien. En met je handen elkaars lichaam strelen en voelen. En kijken wat jullie nou echt prettig vinden en wat echt niet. Geloof me. Je zult er een betere minnaar door worden dan wanneer je alleen maar aan penetratie denkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, lief en mooi geantwoord, plusje had ik al gegeven trouwens!
Wat te denken van lekkere massage, kaarsjes aan, goeie massage-olie b.v. x-man/pjur/eros, lekkere muziek op, fruit, glaasje bubbels of zo...tijd voor elkaar...pc/tv/bel/tel uit. Have fun!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een goede knuffel, en dan ben je klaar (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samen douchen (of in bad als je die hebt)
Zet wat kaarsen in de badkamer als je het licht daar niet kan dimmen.
Elkaar afdrogen (met een hele zachte badhanddoek) is ook leuk/leerzaam/lekker. In plaats van haar een badhanddoek te geven bied je (heel spontaan, totaal niet gepland ;-) aan haar af te drogen.