Waarom geilen mannen [ en vrouwen] op vrouwen met hoge laarzen [met hoge hak]?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hier een antwoord van mijn man. Omdat dit super vrouwelijk is, en het lichaam gaat anders staan. En heeft iets heel spannends en stouts in bed. En ik ben gewoon een enorme laarzen freak met hoge smalle hak, ik loop er top op, en ik voel me er super vrouwelijk en sexy door. En als ik mijn laarzen draag net onder de knie of hoger zie je de mannen kijken en ben getrouwd maar geeft me nog steeds een top gevoel en mijn man ook als die naast me loopt.

Alles wat de vrouwelijkheid benadrukt sexy lingerie mooie make-up gelakte nagels, Lange haren kan geil gevonden worden hoge hakken worden (MEESTAL) door vrouwen gedragen dus het benadrukt ook de vrouwelijkheid en that's hot!

Ha, die Guus; Laarzen doen me niet zo heel veel, maar een hak laat, doordat de voet wordt gestrekt en de kuitspier is aangespannen, het been van een vrouw gewoon mooier uitkomen.

het toont sexy doordat de vrouwelijkheid benadrukt word, de benen langer lijken, de stand van je lichaam anders word, en je je op en top vrouw voelt op hoge hakken. ik trek in ieder geval geen gezondheidssandalen aan als ik mn man wil verleiden. (hoewel hij me altijd sexy vind ook als ik net uit bed rol in mn grote berenpyama)

Het is gemystificeerd in de media... En de goedgelovigen trappen erin, die denken dat hoge hakken iets speciaals is... Ik zal je zeggen dat het hoge hakken zijn en meer niet en het is helemaal niet speciaal, het is net zo speciaal als dat je het maakt, maar dat kan ook met elk ander voorwerp... Kortom ik weet het niet waarom anderen zo doen... Ik weet dat het mij niets doet...

Zelf heb ik ook graag hakken aan, maar niet te hoog.. Ik weet dat het er lekker uitziet.. 1 keer waren ze echter te hoog en daarna zat ik met een gescheurde enkelband...en weet je hoe geil dat er uit ziet? Maar om antwoord te geven op je vraag door de hakken staat je lichaam anders. je billen en borsten komen net iets beter voor de dag..en dat vinden mannen geil....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100