hoe kan ik veilig bij mij vriendin vingeren want het bloed steeds?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat doe je dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Willen wij dit wel weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het bloed, wordt ik wel nieuwsgierig ja.
Ritsuka
12 jaar geleden
Knip je nagels en zorg dat ze nat genoeg is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ooit eraan gedacht je tong te gebruiken ipv. je vingers???
is voor allebei veel lekkerder!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet als het bloed, lijkt me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je killed haar bever
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@nieuwsgierig Voor allebei? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ MrTomaat Hier moest ik even om lachen ;)

Antwoorden (3)

het lijkt mij handig dat je je nagels dan eens gaat knippen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:lol: precies mijn idee :lol:
Ritsuka
12 jaar geleden
Goeie tip
MissBiggie
12 jaar geleden
En rustig aan doen. Tis geen pukkeltje wat je uit moet knijpen ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me handig ja ;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel voorzichtig zijn en de nagels knippen en daarna vijlen. Vijlen is namelijk heel belangrijk, zo haal je de scherpe randjes er vanaf. En inderdaad zoals ik net zei heel voorzichtig beginnen. Niet gelijk diep erin maar heel langzaam doen totdat het vochtig is en dan pas heel geleidelijk erin gaan. Als de vagina niet vochtig is is die extra gevoelig. Dus als je vocht op de vagina voelt komt het vanzelf op je vinger en dat vocht dat dan op je vinger zit kan dus weer dienen als glijmiddel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een domme plusjes hier allemaal he alsof het alleen aan je nagels kan liggen. Daarom van mij een MIN
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha wat triest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsof we wakker liggen van die min. NOT.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHA!!!! oops, och lieverd.... ik had naar de hoefsmid gemoeten geloof ik
(schat, geef je me even de draadtang aan?) ohoh, ik heb schik.
van mij een plus hoor @Corsa
je hebt helemaal gelijk!!!!
er kunnen meerdere oorzaken zijn.
mocht de vraagsteller een aanloop nemen met zorgvuldig geknipte en gepolijste nagels voor het vingen: beter van niet. met beleid is de kans op bloeding veel kleiner!
Nagels knippen is stap een. Stap twee is met je vriendin gaan praten. De kans is groot dat je met grof geweld je vinger in en uit een vagina aan het duwen bent, wat zeker niet altijd de beste manier is. Voor zover je uberhaupt in de vagina moet zijn, zijn de eerste paar cm ruim voldoende, en is beleid en gevoel nodig;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is misschien verstandig om samen een soort van ontdekkingstocht van de vagina te doen. Heel zachtjes kunnen jullie zo samen voelen wat er allemaal in de vagina is.

Samen zou je ook moeten ontdekken wanneer je vriendin vochtig genoeg is voor penetratie door vingers, je piemel of een speeltje. Als daar een probleem is, zouden jullie een glijmiddel kunnen gebruiken.

Bovendien is het aan te raden een paar dagen rust te houden, het kan zo zijn dat er een klein wondje in de vaginawand is, dat elke keer weer opengaat.

Voor de rest gewoon een beetje voorzichtig zijn. Hoe zou je het vinden als iemand erg hard met een vinger in je mondhoek zit te raggen...

Succes