Het duurt soms een uur voordat ik klaarkom. En ik kan al alleen klaarkomen door gebeft te worden. Kan ik hier wat aan doen?

Als ik sex heb met mijn vriend duurt het soms een uur voordat ik klaarkom. En ik kom alleen klaar door gebeft te worden of mezelf te vingeren. Als ik mezelf vinger doe ik er 10 minuten over, als mijn vriend het doet ligt het tussen 30 minuten en 1.5 uur(dat is het langst geweest). Daarnaast lig ik tijdens het gebeft worden ook heel erg te zweten. Mijn bed is nat en zelfs zweetdruppels bij mijn schaamstreek. Het ligt niet aan hem want ik heb dit probleem met verschillende bedpartners gehad. Waardoor kan dit komen en wat kan ik hieraan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Jij doet zelf precies wat je lekker vindt, en je weet de goeie plekjes precies te vinden. Voor je vriend is dat moeilijker, en daarbij komt dat jij té gefocust bent om sneller klaar te komen, wat weer een spanning opbouwt waardoor het niet lukt. Je zou kunnen proberen om meer relaxed bezig te zijn, ontspan, laat je gaan......

Met penetratie kun je ook klaarkomen maar daarvoor moet je jezelf latengaan in het spel met zoenen overal op je lichaam ,vingeren , aan je borsten laten zuigen , kortom alles doen wat je het lekkerste vindt en pas aan het einde als je denkt nu kan ik mijn hoogtepunt bereiken dan vraag je dat aan jou partner die ook nog niet klaargekomen is dat hij je op dat moment kan bevredigen en zichzelf ook uiteraard , dan bereiken jullie samen een heerlijke orgasme . Toegevoegd na 19 uur: Het kan ook anders na dat je lekker opgewonden raakt , jou clitoris laten stimuleren door te gaan zitten op de penis van jou partner ( niet penetreren) , gewoon hem lekker stoppen tussen jou schaamlippen (vagina) en heen en weer lekker bewegen tot je denkt nu kan ik klaarkomen , dan vraag je om geneukt te worden met hetzelfde stand , uiteindelijk komen jullie samen heerlijk klaar en geloof me , er is niks heerlijk dan samen hijgen en tegelijk klaarkomen ( dat lukt mischien na een paar keer proberen en dat je man wel geduld heeft tot jij een seintje geeft ) ....VEEL GENOT!!!!!

Het duurt gemiddeld voor een vrouw tussen de 20 en 45 minuten om Klaar te komen. Daarbij moet ze voldoende opgewonden zijn en zich volledig kunnen ontspannen. Wanneer je het zelf doet zijn die factoren aanwezig, daarom kom je dan sneller klaar. Wanneer een ander het doet, waarschijnlijk in mindere mate. Daarbij komt dat de ander niet weet wat jij precies lekker vind. Probeer hem precies te vertellen wat je lekker vindt. Als je het moeilijk vind om tijdens de sex te praten doe het dan vooraf. Zodat je totaal kan ontspannen. En het zweten komt waarschijnlijk of door inspanning of door dat je opgewonden raakt. Valt weinig aan te doen.. Maar het belangrijkste is geniet!!

klaarkomen lukt bij veel vrouwen alleen als de clitoris gestimuleerd wordt. bij het neuken gebeurt dit niet, of slechts beperkt. Een hele fijne vib die je hierbij kan helpen is de we-vibe ( http://we-vibe.com/ )

Je hoeft niet gewoon te liggen wachten tot je vriend de klus geklaard heeft. Leidt hem in de richting van je gevoeligste plekjes. Stimuleer je borsten tijdens het beffen. Laat je fantasie de vrije loop. Praat met hem over je fantasie, dat is voor hem ook opwindend!

Wat bij mijn vriendin erg stimulerend werkt is om na een tijdje beffen ook haar anus te prikkelen haar orgasme komt sneller opgang en is intenser. Blijf met elkaar praten ga niks uitsluiten have fun !

Vanwaar de haast. En er is toch geen moeten? Het lijkt er op dat je erg gespannen bent uit je omschrijving van je vraag. Zo van niet klaar, geen geslaagde sex. Laat toch los dat er iets moet, ontspan en geniet dat het lekker lang duurt! En pas de frequentie evt. ook aan zodat het voor beide fijn is. Fijne vrijpartijtjes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100