Mijn vriend vroeg me laatst hoe t kan dat een vrouw soms krapper voelt dan anders?

Inmiddels weet ik dat Hij dat vroeg omdat hij denkt dat ik vreemd ga :-S
Dat is zeker niet het geval maar hoe kan het dat ik in zijn ogen soms 'wijder' voel dan andere keren?? HELP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zit tussen zijn oren.
Als hij meent te kunnen vergelijken dan zou het zo maar eens kunnen zijn dat HIJ buiten de deur eet.
Een ,vriend, met zo,n gedachtengang zou ik direct bij het grofvuil plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rare vriend heb jij!
Dat slaat dus helemaal nergens op!
Ik zou dat echt niet nemen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Laurena idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk goed na voordat je verder gaat met een vriendje die jou beschuldigd van vreemdgaan. Dat is niet normaal, dan heeft hij vast een soort verlatingsangst of is extreem onzeker.
Er zijn veel leukere vriendjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm... Je zou je kunnen afvragen hoe hij op dat idee komt, de pot verwijt de ketel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een mafkees! Als hij het zich afvraagt, laat het hem dan lekker zelf uitzoeken! Een beetje jouw mooie en wonderlijke lijf gaan lopen afkraken?!

Het beste antwoord

Hoe verzint hij het! Of een vrouw vreemdgaat, kan je aan een vrouwenlichaam niet voelen. Wel aan haar reacties zou je het kunnen merken maar nergens anders aan.
In opgewonden staat is de vrouw meer ontspannen en dan gaat alles soepeler dan wanneer ze eigenlijk minder zin heeft. Ze is vochtiger wanneer ze echt zin heeft, dat sturen haar hormonen zo aan. Het kan dus strakker aanvoelen doordat er minder vocht is vrijgekomen, niet omdat de opening krimpt. Een goed doorbloede vulva is dus al vochtiger en een goede doorbloeding ontstaat door ontspanning. Eenvrouw die bijvoorbeeld onbewust angst zou hebben om zwanger te raken, kan zich nooit zo ontspannen als een vrouw die vrijuit kan vrijen. Zij is veel ontvankelijker en dus soepeler.

Toegevoegd na 7 minuten:
Indien hij de tijd neemt om een goed voorspel te bedrijven
kan hij er dus zelf voor zorgen dat je niet krap aanvoelt.
Je moet je dus ook emotioneel openstellen voor hem en echt, een vrouw heeft niet altijd zin en haar lichaam zal daarop reageren door meer af te sluiten. Als hij er dan voor kan zorgen dat je wel echt zin hebt, gaat het vanzelf
daar zorgt de natuur wel voor! :)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noouuu geloof mij, de plakkerigheid van een ander voel je donders goed hoor.

Andere antwoorden (5)

Vertel hem dat jij niet "wijder"bent, maar hij op dat moment "kleiner"is. en als je het helemaal op de spits wilt drijven, of hij dan misschien zijn kruit al verschoten heft ergens anders
12 jaar geleden
manneke
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Het zou kunnen dat hij zich vergist en met z'n hoofd nog bij zijn andere liefje is.
Steenuiltje
12 jaar geleden
Geweldig antwoord! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's nu eens goed gezegt zie! +
Ik heb ooit wel eens gelezen dat het voor een vrouw ongeveer 12 uur duurt na sex voordat het weer terug in de normale vorm is "gekrompen" (weet niet helemaal of dit correct is, maar zit wat in)

Dus als je binnen een kort tijdsbestek meerdere keren sex hebt, zou je voor hem wat wijder aan kunnen voelen.

Is dit niet het geval, dan ligt het aan hem. Bij de man wil het aan het opwindingsniveau nog wel eens verschillen hoe groot/breed hij is en daarom kan het anders aanvoelen.

Persoonlijk vind ik het nogal een rare gedachtegang van hem om de "schuld" direct bij jou neer te leggen, maar dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een beetje oefening kun je die kringspier aanspannen als je dat wilt (als vrouw heb je daar 3 kringspieren door een ingewikkelde slinger van spieren) maar vrijwel elke volwassen vrouw kan 2 van de 3 moeiteloos bedienen (voor plassen en poepen) dus die 3de kan ook.

Dan kun je hem laten voelen dat het zo strak is als JIJ wilt, hij zal het verschil echt kunnen voelen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bedoelt bekkenbodemspieren
amigo
12 jaar geleden
ja
Vind het eigenlijk een vreemde reactie van je vriend. Want zover ik weet kun je dat echt niet merken op die manier. Het kan zijn dat als je tijdens de seks het heel spannend vind dat je je spieren aanspant dus daar ook. En als je een keer niet zo heel veel zin hebt je spieren minder aanspant. (Dat heb ik namelijk). Maar ik kan verder geen verklaring ervoor vinden wat hij beweerd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja ik weet niet of jullie allebei nog maagd waren toen jullie voor het eerst seks met mekaar hadden? Kan zijn dat hij daarom zoiets zegt. Want als je nog maagd bent ben je strak. En daarna word de seks iets soepeler??:S:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat hij weinig vertrouwen in je heeft. Het is wel belangrijk voor jullie relatie dat dat herstelt word. Het is voor beide partijen niet leuk nu. Jij voelt je rot dat hij denkt dat je vreemd gaat, en hij voelt zich rot omdat hij die angst heeft..

Als jij 'wijder' aanvoelt voor hem, dan betekent dat gewoon dat je wat 'natter' bent dan anders, dat is logisch. Dit kun je ook gewoon tegen hem zeggen.

Ik zou hem er wel mee confronteren dat je het niet leuk vind dat hij je niet vertrouwd, en dat als hij je niet vertrouwd een relatie moeilijk word.

Als hij een reden heeft om je te wantrouwen is het jouw taak om te zorgen dat hij je weer gaat vertrouwen.
Is het jouw schuld niet, dan moet hij er zelf aan werken.

Succes!