Hoe heet het als een kind nu al weet dat hij of zij later omgebouwd wilt worden.

Een kind zegt over zichzelf dat hij een meisje is terwijl dat niet zo is. Loopt in jurken en doet alles wat meisjes ook doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een kind trekt het meestal bij, het komt vaak voor dat een meisje zich als een jongen voordoet en anders om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan inderdaad gebeuren dan een kind in een verkeerd lichaam geboren wordt zo te zeggen, maar dat oplossen kan helaas niet tot als die persoon 18 jaar en volgroeit is geloof ik. Natuurlijk kan dat wel stap voor stap gebeuren zonder ingrijpende operaties, natuurlijk als het echt zo is, en niet als spel bedoelt is zal het die persoon zijn/haar goal blijven zich volstanding "om te bouwen".

Antwoorden (4)

Transseksueel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Transgenderdysforie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
transgender
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Genderkind. Stond een tijdje geleden een goed en informerend artikel over in de Linda. Als je de redactie belt dan sturen ze je het wellicht; check even de website.