Wat moet ik doen als ze droger word?

Als mijn vriendin en ik sex hebben, en hij gaat er even uit zeg maar, dan is mijn vriendin daar beneden spontaan weer droog, terwijl het net gewoon nat was. Nu is het voor allebij niet meer comfortabel, en doe ik meestal een andere condoom om omdat daar weer glijmiddel op zit. Dan gaat het weer perfect. Wat kan ik doen om het makkelijk weer comfortabel en nat te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (6)

Spuug, werkt altijd en je hebt altijd bij de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet in de mond?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als zij dat ook wil is dat een prima oplossing :-P
Gebruik uw sputum, om de ontstane droogte daar beneden weer vochtig te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies!+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is slijmerig spuwsel, kan geen glijmiddel tegen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als tandarts assistente moet u dat toch bekend voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dar zet ik ook mijn vraagtekens bij!
Lijkt me een testje.
Koop een flesje glijmiddel, probleem opgelost.
Of als ze droog is kan je even gaan beffen ofzo, is toch wat netter dan een klodder spuug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is wel het zelfde, maar gaat op de manier hoe je het brengt. Ben je lekker romantisch aan het sexen , dan moet je ff spugen. Ik weet het niet hoor. Daar hoef je bij niet mee aan te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Seks,zo fijn als het ook kan zijn,is per definitie geen "nette " bezigheid!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+voor Moolkeesje voor de wijze woorden :P
Kimath
12 jaar geleden
Eventjes daar likken lijkt mij voor de dame in kwestie ook een iets prettiger manier dan even spugen op de vingers en dan wrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit er zelf ook niet op te wachten, ben je lekker bezig.. Ben je ietwat te droog, en spuugt hij ineens een klodder speeksel op mijn doos, nâh sorry.. Daar word IK niet geil van, mijn geilheid is dan spontaan over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Maris, als je zo als jij zegt, lekker bezig bent, dan ben je vochtig genoeg en heb je geen klodder speeksel nodig.
Dit gaat puur over mezelf, want voor ieder meisje is het anders.

Als ik niet nat (genoeg) ben, betekend dit:
1) Ik heb geen zin (meer) in seks.
2) Ik ben (nog) niet opgewonden genoeg.

Ik zelf ben wellicht stukken ouder dan jouw vriendin (ik ben 21) en ik weet precies wat ik wel en niet lekker vind in bed. Ook ben ik bereid om dit aan te geven (door dit te zeggen en door lichaamstaal.

Ik raad je aan om heel goed naar de lichaamstaal van je vriendin te kijken (ziet het eruit of ze dit lekker vindt? Wordt ze hier opgewonden van? Voelt ze zich op haar gemak?). Stimuleer haar om aanwijzingen te geven en om zich niet te schamen hiervoor.

Dit heeft veel tijd nodig, maar is het wachten wel waard.

Daarna kan je altijd nog over gaan op allerlei middeltjes, maar ik zou het gewoon proberen op bovenstaande manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wissel het vrijen af met een spannende zachte massage. Durex heeft Play Massage 2-in-1 in drie soorten. Dat spul is geschikt om te masseren, maar ook als glijmiddel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kund haar even beffen of vingeren met natte vingers of er op spugen. Spugen gaat het snelst maar als je haar beft zal ze dat het leukst vinden omdat. Ze daar waarschijnlijk ook geil van wordt.