mijn vriend wilt graag dat ik hem een keer pijp, maar ik vind het echt vies, maar ik wil het wel, hoe kan ik het lekkerder maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K

Antwoorden (7)

Condooms met smaak gebruiken. Maar niks moet he ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat weet ik maar ik wil het wel graag lekker vinden, alleen ik vind een condoom ook weer zo overdreven.
Kimath
12 jaar geleden
Die condooms met smaak zijn haast nog ranziger, rubber met een chemisch geurtje en smaakje er over heen, bah!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja daarom, ik wil het wel alleen de vorige x was echt vies... al die smaakjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok geen ervaring sorry xD
Ga eerst gezellig samen douchen, zo kun je er al een beetje mee spelen en zorgen dat zijn penis goed schoon word.
Trek de voorhuid goed naar achter zodat het daaronder ook goed kan schoon spoelen.
Zo zijn eventuele rare smaakjes of geurtjes helemaal weg.

Als je het daarna nog niet fijn vind, gewoon niet doen. Dan heeft je vriend pech, je moet het niet tegen je wil doen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal goed. +
Kimath
12 jaar geleden
Ik zie op wel meer antwoorden een min staan, ook als ze wel goed zijn. Zal wel een minkukel zijn.
Glijmiddel / massageolie met smaakje!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals gezegd: eerst lekker samen douchen en je ervan overtuigen dat hij echt schoon is.

En dan:
* een tube chocoladesaus.
* een spuitbus slagroom
* een potje honing
* magere yogurt met vruchten...
* mayonaise

Maakt niet uit wat.
Smeer zijn penis in en lik het af.
Kan heel lollig zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja: misschien vindt hij dat geen pijpen.
Maar het is een manier om te wennen.
En dan zie je wel hoe het verder gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt al meer op een kookprogramma ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha nou ik hou wel van een beetje lol!
Kimath
12 jaar geleden
Haha, leuke suggesties :P
Daarna mag je wel weer douchen, want alles gaat plakken.
En ik zou een oude handdoek eronder leggen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en dan bijt ze erin..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mayonaise!? t is geen KNAKWORST!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ !! Goede tip maar ik moet wel lachen om de reacties en bij bovenstaande reactie van Maris " zie " ik ook curry en uitjes voor me ;)
of je nu condooms met smaak of zonder smaak vies vind, sowieso is het verstandig om altijd een condoom te gebruiken ivm SoA's.
Stel jij draagt het koortslipvirus, daar kan je hem gemeen mee besmetten.

Verder, als je het vies vind zou ik het niet doen, zodra je er aan toe valt die drempel vanzelf weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard lekker douchen... Altijd gezellig..
En inplaats van een condoom kan je een velletje huishoudfolie erover heen leggen. Het is reukloos en smaakloos. En een goede manier om te beginnen. Dat geknoei met eten is niets dat verpest je alleen maar je smaak van het eten.
En......... Ik mag aannemen dat hij ook jou lekker verwent met zijn tong.. Want voorwat hoort wat ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
douche nemen: en in die week moet de jongen veel melk en ananas eten, heeft een aangenamere smaak heb ik eens gehoort