Kan je iemand waar je verliefd op bent, verliefd laten worden op jezelf? op één of andere manier, is dit mogelijk?

Zou dat kunnen lukken?
Ze hebben al wel sexuele aantrekkingskracht....Zij is verliefd!
Hij zou wel met haar willen vrijen, en ze hebben al gekust.
Maar zij heeft bang dat het alleen maar om sex zal gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee, we zijn -gelukkig!- niet in staat om een ander verlieft te laten worden.

De liefde laat zich niet sturen ,
het kan wel op je pad komen ,
raap het op en geniet er van .

Tip voor je vriendin: als je niet gebruikt wil worden, laat je dan ook niet gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze 'gewoon' zin in hem heeft mag ze daar gerust van genieten, als ze bij voorkeur maar wel veilig doet.
Maar als er bij haar meer dan lust-gevoelens meespelen en bij hem niet loopt ze grote kans op gekwetste gevoelens, dat is het niet waard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

Verliefdheid is een gevoel van een tijdelijke bevlieging, waarbij niet noodzakelijkerwijs liefde een rol speelt. Gezien je vraagstelling bedoel je waarschijnlijk liefde en niet verliefdheid.

Liefde worden kun je wel degelijk mogelijk maken (faciliteren), door veel tijd en aandacht met elkaar te besteden en te laten zien dat jullie relatie bijzonder, duurzaam en exclusief is.

Jaloers maken heeft het omgekeerde effect, omdat dat de exclusiviteit door breekt. Dat geldt ook voor "goedkope" (makkelijke) seks , omdat de jongen dat (onbewust) neemt als "easy come, easy go". Makkelijk voor mij is makkelijk voor een ander, dus niet iets wat de moeite is om op te wachten of voor te vechten, en vooral niets speciaals.