Hoe kan het dat sommige mannen zo enorm veel zaad spuiten wanneer ze klaarkomen? Ik heb wel eens gehoord dat je dit als man kan beinvloeden, Hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
188.9K
Kimath
12 jaar geleden
Te veel porno gekeken? Want dat is vaak echt overdreven.

Antwoorden (8)

Als je een paar keer per week klaarkomt dan reduceert het naar mijn idee flink. Als je 2 weken niet bent klaar gekomen zal het aanzienlijk meer zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft te maken met je seksleven. heel simpel, als je 3 weken geen seks hebt gehad, dan spuit je heel veel zaad. maar als je dan de volgende dag weer seks hebt, wordt de hoeveelheid geregeld :).

verder ga ik voor kwaliteit ipv kwantiteit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad hoe langer je niet klaarkomt hoe meer het is. Als je veel proteinen eet wordt het ook meer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan ook door het orgasme alsmaar net voor het hoogtepunt uit te stellen , waardoor er steeds meer sperma in de urineholte komt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tijdens het daadwerkelijke orgasme, kan er dan dus meer uitkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mijn yogaleraar is er een oefening om de zaadproductie te stimuleren.

De hoeveelheid zit hem in het prostaatvocht. Dit vocht wordt met de zaadcellen vermengd tot het sperma, wat dan uitgestoten wordt.

Als je regelmatig de zaadvloeistof aftapt, blijft de productie op peil. Doe je dit niet, bijvoorbeeld in tijden van stress, dan kan de zaadproductie op den duur komen stil te liggen. Dus het lichaam stelt zich wel in.

Verder denk ik dat de zaadproductie persoonsgebonden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het schijn dat als je yoghurt eet, je dan de zaadproductie kan verhogen. Althans dat vertelde een collega.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees hier veel fouten antwoorden. Het verschilt per man hoeveel je kunt ejaculeren. Zaad wordt wel beinvloed door voedsel. Smaak en kwaliteit kunnen beter worden na het gebruik van gezond voedsel. Een man kan meerdere keren per dag ejaculeren, maar dan zal het zaad vaak minder veel zijn. In zijn algemeenheid vindt de man het na 2 dagen het lekkerste, maar de hoeveelheid zaad wordt hierdoor niet beinvloed. Bepaalde prikkels kunnen wel worden beinvloed.

In films wordt soms gebruik gemaakt van hulpmiddel, maar dat is dan nep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn vele manieren om ervoor te zorgen dat je MEER zaad zal spuiten... Het is vooral belangrijk dat je een goede levensstijl creëert. Het gebruik van alcohol bijvoorbeeld zal juist voor een minder hoge zaadproductie zorgen. Zo is het enorm belangrijk dat je genoeg aan lichaamsbeweging doet en dat je voldoende slaap krijgt. Je kan ook je Pc-spier trainen en je orgasme uitstellen, wat ook weer resulteert in een hogere zaadproductie. Er zijn nog talloze trucjes en methodes om je zaadproductie te verhogen. Vaker klaarkomen zorgt er ook voor dat je minder sperma zal spuiten...
De bron waar ik al deze informatie vandaan haal? https://versierpro.nl/meer-sperma-spuiten/
In het hierboven genoemd artikel worden alle ins-and-outs uitgelegd over hoe je meer sperma kan spuiten.