Daar zijn verschillende betekenissen voor:

klaarkomen
Uitspraak: ˈklarkomə(n) (kwam klaar, is klaargekomen) Werkwoord
1 bijna klaar zijn.
Synoniem: gereedkomen `Ik ben net klaargekomen met mijn werk.` `Dat karwei komt vandaag klaar.`
2 seksueel bevredigd worden

klaarkomen
1) Een orgasme krijgen 2) Ejaculeren 3) Gereedkomen
4) Slagen 5) Zijn doel bereiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter kun je niet antwoorden. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och, waarom niet... Ik vind, als je 't toch weet: beter kun je wel antwoorden! ;) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, lijkt me wel moeilijk te overtreffen dit ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prachtig ! ++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel bronnetje vergeten foei toch ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bron is voor mij zo logisch: encyclo.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dikkevandale.nl ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och, waarom zou dit moeilijk te overtreffen zijn? Het is alleen een rijtje betekenissen. Je kunt er best dieper op ingaan en uitleggen hoe dat lichamelijk werkt of zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, widar - en anderen - dat zou kunnen.
Bij iedere betekenis kan een verhaal bij.
Maar als de vraag zo onduidelijk is op welke betekenis moet je dan in gaan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, de vraag is best duidelijk. Iedereen begrijpt gelijk wat je met klaarkomen bedoelt. Dan is er nog de categorie waarin de vraag is geplaatst, die twijfel oplost. De vraagsteller zelf geeft in reactie van het antwoord van Kown ook aan waar het om gaat.
Het is duidelijk waar de vragenstellen naar vraagt, alleen zijn mensen wat preuts.

Klaarkomenis een orgasme krijgen, het hoogtepunt van sex. Bij een man komt er dan sperma uit zijn penis. Het geeft een goed gevoel.

Dat is ook de reden dat er vaak om gegrinnikt wordt als iemand zegt, ik kom klaar met mijn werk e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij, ik snap de min niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de vraag is niet duidelijk. Dat heeft met preutsheid niks te maken.
En dat laat jij ook merken. Je hebt het alleen over een mannelijk orgasme!! En alleen over de lichamelijke reaktie, niet over het gevoel. Ik ga toch niet de ins en outs van alle mannelijke en vrouwelijke orgasmes uitleggen alleen bij het woord klaarkomen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komop, iedereen weet dat dat wordt bedoeld. Anders vraagt iemand dat terplekke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, het is best duidelijk wat er wordt bedoeld met deze vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht eigenlijk aan klaarkomen mbt werk... (niet dus:P) Een + van mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onee, k kan nog geen + geven, sorry:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha geeft niet hoor, toch bedankt voor de intentie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De categorie waar deze vraag in staat laat niets te raden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Exact
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker weten+ want ik denk dat iedereen wel weet waar ik het over heb en daar is niets onduidelijks aan;) bedankt voor het antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee,
SuzyQ heeft een punt wat betreft de categorie.
Daar let ik meestal niet zo op.
Neemt niet weg dat
fruit999 gewoon een onduidelijke vraag stelt waar meerdere antwoorden op mogelijk zijn.
Klaarkomen wat sex aangaat is de beloning na een (prettige) inspanning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klaarkomen is een andere benaming voor een orgasme krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klaarkomen is inderdaad een ander woord voor orgasme, maar dan weet je misschien nog steeds niet wat het inhoudt.

Als je klaarkomt bereik je tijdens de seks een hoogtepunt. Dit wordt als een heel prettig gevoel ervaren.

Als je seksueel gestimuleerd wordt, kan er een moment komen dat de spieren in je genitaliën ritmisch gaan samentrekken. Ze spannen en ontspannen zich een aantal keren, waardoor er een lekker gevoel ontstaat.

Tijdens het orgasme maakt je lichaam meestal een schokkende beweging en is je ademhaling snel en onregelmatig. Een aantal meisjes voelt het orgasme in de buurt van de clitoris, anderen diep in hun buik en sommigen over hun hele lichaam. Bij de meeste jongens gaat het gepaard met een zaadlozing.

Het is moeilijk een algemene beschrijving te geven van wat je voelt als je klaarkomt. Dat varieert namelijk van persoon tot persoon en het kan ook per keer verschillen. Het kan een explosieve, ecstatische ontlading van gevoelens zijn, maar ook een kortstondig, onbeduidend pleziertje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel : - ) !!
Als je Aan het stokje trekt krijg je na een tijdje een sapje