Kan je maagdenvlies later breken dan je sex hebt gehad?

Ik heb heeeel erg vaak sex gehad met mijn vriend. Elke keer heb ik pijn. Maar nog nooit heb ik gebloed wegens mijn maagdenvlies... Wat nu grappig is is dat ik tijdens het gebruik van een vaginale was ben gaan bloeden Iets dat ik ook al maanden lang gebruik. Het was echt een hele lichte kleur bloed en heel dun. En voordat het bloedde deed het echt een klein beetje pijn zo alsof je heel hard werd geknepen. Kan dit mijn maagden vlies zijn? Of is het ander bloed waar ik me zorgen over moet maken omdat ik eerder ookal heeel vaak sex heb gehad. En nee mijn vriend zijn geslachtsdeel is niet klein.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb gehoord dat je maagde vlies een soort mythe is maar misschien heeft het met je ongesteldheid te maken. Let daar maar is op.

Als je al zo vaak sex gehad hebt dan ben je allang ontmaagd en is je maagdenvlies weg. Het is een fabeltje dat je perse bloed moet verliezen als bewijs.

Als je vriend echt diep in je geweest is is je maagdvlies wel gebroken. Maar wordt je wel nat genoeg voor dat hij in je gaat. Je moet wel opgewonden zijn anders kan het inderdaad pijn doen

Niet alle maagden vleizen zijn het zelfde sommig zijn makkelijk te penetreren en andere sijn veel kleiner en ik denk dat het daardoor komt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100