dat kan hier

https://www.gratiscondoom.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahahaha
Kijk eens bij je zorgverzekeraar, meestal zijn een aantal condooms per zoveel tijd gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij zero condooms.nl
welkomstbonus is al 300 en maar een paar klikjes op reclame mailtjes heb je genoeg punten om condooms te bestellen. is geheel gratis , dus ook geen verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je condooms gratis wilt hebben is je verzekeraar de beste optie. Bedenk dat achter de websites die gratis condooms weggeven (en opsturen) altijd commerciële bedrijven zitten die toch geld moeten verdienen. Niets is écht gratis! Adverteerders betalen die condooms, en die willen daar ook wat voor terug (persoongegevens, ingevulde enquetes, inschrijvingen op allerlei websites, enz). Je weet dus niet wat er met al je gegevens gebeurt.