Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent als je een vinger tussen je mond doet

Laatst tikte een jongen mij aan omdat zijn teamgenoot dus met zijn wijsvinger tussen zijn tanden zat maar wat betekent dat nu eigenlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hij doet dit anders hij kijkt me dan beetje geil aan zou ik naar zeggen ik heb er wel ooit van gehoord maar weet niet meer wat het betekent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee was geen aandacht aan het trekken maar denk dat hij me leuk vind we hebben daarna zitten praten en hij legde elke keer een hand op mijn been
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er niet van gediend bent Oske, zeg dan NEE! Zijn bedoelingen zijn in ieder geval niet zuiver!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Als ik mijn vinger tussen mijn tanden heb, dan doe ik dat om mijn nagels schoon te maken.
Ik heb er geen weet van dat er verder nog een betekenis aan hangt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He bah! ALs die teamgenoot ook zijn nagels met zijn tanden zat schoon te maken, snap ik wel waarom iemand je daarop attent wil maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, of zijn tanden schoonmaken, dat kan uiteraard ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien had je er nog een stukje vlees tussen zitten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en dat is best lekker als je honger hebt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha +
Misschien zat hij gewoon een achtergebleven stukje spinazie te verwijderen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ik merk bij mezelf dat als ik na moet denken dat ik mijn wijsvinger op mn lippen leg en soms tegen mn tanden aan ga tikken, maar dit gaat automatisch bij me.
Misschien heeft hij ook zo'n automatisme wanneer hij moet nadenken of erg zenuwachtig is dat het automatisch gebeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je misschien dat iemand een uitspraak doet en daarna zijn vinger nat maakt in zijn mond en dan in de lucht houdt? dat betekend geloof ik dat iets suggestie is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft hij een jeukende vinger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij je daarbij aankeek, denk ik dat hij daarmee een sexuele handeling aan je wou voorstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht hetzelfde Siska +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Kathlyn. Was wel moeilijk om zo'n gebaar onder woorden te brengen zonder ordinair te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker als ik bovenstaand lees van dat dezelfde persoon een hand op haar knie legt, weet ik het helemaal zeker dat hij geen frisse bedoelingen heeft!
Hoe keek hij erbij? Misschien is het een van de antwoorden hierboven, misschien vond hij jou zo lekker dat hij bij wijze van spreke op zijn vinger moest bijten om zich in te houden (en dat hij dat dan uitbeeldde). Het kan echt van alles zijn. Dus zijn blik erbij is wel belangrijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een neus peuteraar en at hij het op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding