Weet iemand een adres waar ik anoniem een kamer kan huren?

Stel dat ik iemand in het geheim wil ontmoeten om mee vreemd te gaan. Is er een mogelijkheid om dat te doen zonder dat ik moet inchecken in een hotel o.i.d.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (2)

Je kunt gewoon naar een motel langs de snelweg gaan en daar een kamer boeken. Ze vragen alleen je naam voor de rest niets. En als je je naam niet wilt zeggen dan heet je gewoon D. van den Broek. En de kamer betaal je natuurlijk cash.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom help je zo iemand? Of doe je het gewoon voor de punten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hor, niet voor de punten, dat moet iedereen toch lekker zelf weten. Is ieder zijn eigen verantwoording.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja is waar, maar misschien is dit wel De manier om erachter te komen dat de huidige relatie niet goed is. Want anders zou de vraagsteller(ster) niet vreemd gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alias D. Uitdenbroek niet beter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahah die past beter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een moraalridders hier zeg. Onderzoek leert dat 25% van de mannen vreemd gaat met 30% van de vrouwen, dus doe nu niet net alsof het niet bestaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe is de mens niet monogaam.
Het wordt opgelegd door normen en waarden die opgelegd worden door (hoe vreemd genoeg) vaak religieuse achtergronden. Iemand gaat niet vreemd als die voldoening krijgt in zijn/haar relatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad poepmolecuul, je haalt mij de woorden uit de mond. Het valt mij ook op dat iedereen zo negatief reageert. Ach uiteindelijk zijn we allemaal roomser dan de Paus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@molecuul, heb ik ooit gezegd dat zoiets niet bestaat? Ik vind alleen niet dat je het moet stimuleren en daarbij kwam meteen de vraag waarom help je zo iemand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@molecuul, 25 % volgens mij is het veel meer hoor, zeker de mannen die naar prostituee gaan, is volgens mij veel hoger, en dat is toch ook vreemd gaan, een beetje dan, ze stellen zich meestal wel voor, dus gaan ze vreemd ? -)
Op sommige erotische site zijn er mensen die kamers aanbieden voor stelletjes. Kijk bijv op onderstaande site, je kunt per provincie zoeken. De meeste kamers worden aangeboden om te "werken", maar er ook genoeg die af en toe iemand willen helpen, kost vaak wel geld, tussen 20 tot 50 euro. Soms zelfs per uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie we dat het om vreemdgaan gaat, ben ik zelf niet zo voor, maar het is jou leven. Bezint eer ge begint zou ik zeggen!