niet ongesteld tijdens stopweek.

hallo, ik slik nu ruim anderhalf jaar de pil. (microgynon 20). nu heb ik zondag de laatste pil geslikt en zou ik dus vandaag ongesteld moeten worden. maar dat ben ik niet geworden en ik heb ook niet een gevoel dat het eraan komt. kan het nu zijn dat ik zwanger ben? ik heb onveilige geslachtsgemeenschap gehad maar wel altijd de pil netjes optijd geslikt. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Kimath
13 jaar geleden
Had je 1 strip of meerdere strips achter elkaar?
Heb je last gehad van diarree of braken?
Heb je antibiotica gehad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 strip, heb verder geen last van diarree of spugen ofzo. heb wel anderhalve maand geleden antibiotica voor blaasontsteking geslikt.
Kimath
13 jaar geleden
Antibiotica kan de werking van de pil verminderen, word altijd aangeraden om gedurende de kuur en even daarna een condoom te gebruiken. Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstest halen.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je zwanger bent.. Maar het kan ook dat je een maand overslaat.. Kan ook! Het wijste om te doen? Een zwangerschapstest! Dan weet je het zeker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt idd zwanger zijn dus even een testje maar het kan ook aan het weer liggen dat je wat later ongesteld word of dat je een maand overslaat.