hoe krijg je snel zin in sex? (zie uitleg..)

als mijn vriend sex wil en ik heb niet zo veel zin. hoe kan ik dan snel zin in sex krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (9)

géén zin is géén zin.. als je echt wel zin wilt krijgen, kun je samen porno kijken bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is te proberen. Kan ook een afknapper zijn. Bij mij wel in ieder geval. Maar als het helpt om in de mood te komen, waarom niet.
Dan zal je vriend zo zijn best moeten doen dat jij zin krijgt in sex.Maar je moet je niet laten verplichten tot sex ook al heeft je vriend nog zoveel zin.Sex is veel fijner als beide{of meerdere} er ook echt zin in hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij kan je "opwarmen" door te bijv. te strelen of overal te zoenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je vriend zorgen dat je wel zin krijgt,kan hij dat niet,dan geen sex..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat erom hoe hij dat eventueel zou kunnen doen.
Door je vriend te vertellen, dat je nog niet zo veel zin hebt, nu, en te vragen : maak het eens een beetje gezelliger, alsjeblieft?
En geef dan aan, wat 'gezelliger' betekent voor jou, want geen vrouw is daarin hetzelfde :

Samen in een lavendelbad?
Lang en intens zoenen?
Kaarsjes aan, en lieve woordjes?
Een knusse, wederzijdse massage?
Je domina-kleren aantrekken, en de bijbehorende attributen pakken (zweepje, handboeien, hoge laarzen met hakken, Madonna-BH-met-punten?)

In uiterste nood : begin lekker met jezelf, en vraag hem hetzelfde te doen.
De wetenschap, dat hij precies weet, wat hij lekker vindt, en het bij hemzelf doet, en hij, kijkend, naar hoe jij het het lekkerst maakt voor jezelf, geeft al een gevoel van : zullen we het samen afmaken???

En je leert er allebei veel van voor de volgende keer, als je tussen alles door een beetje kijkt, hoe de ander bezig is.....

en, trouwens, zoenen hierbij is errug lekker....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen zin hebt heb je geen zin jammer voor je vriend. Je vriend moet leren dat sex iets is wat je samen doet als je allebei zin hebt.
13 jaar geleden
Als je moe bent moet je extra geprikkeld worden om zin sex te krijgen.

Door een sexy clip van een leuk stel te bekijken raak je vaak geprikkeld en krijg je extra zin. Als je die prikkel niet krijgt zoek dan een ander filmpje op.

Voor de iphone gebruik ik vaak tube eight (in cijfers) punt kom (puzzel).

De rest gaat dan meestal vanzelf :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag zou eigenlijk moeten zijn " hoe kan ik mijn vriendin snel zin in sex laten krijgen?"

En daarop zou ik antwoorden; Je zult haar moeten triggeren en daar het jou vriendin is ken jij haar plekjes het best of dat nu lichamelijk of geestelijk is.
Iedere vrouw is anders de een wordt opgewonden van lieve woordjes de ander als je haar lekker onder de douche insopt of voorleest of de keuken op ruimt.

Heb je wisselende contacten dan is dat juist zo leuk om te ontdekken en ontdekken waarop ze positief reageert.

Er zijn natuurlijk momenten dat een vrouw echt geen zin hebt en dat zul je ook aan moeten voelen dan kun je nog steeds lekker insoppen maar daarna lekker afdrogen en slapen ;-)

Als je vriendin vaak geen zin in sex heeft en jij wel en je vindt dat een probleem zou dat een reden kunnen zijn de relatie eens goed onder de loep te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat er hier niet om dat je "snel zin krijgt in sex" Als je Bij voorbaad al gaat denken, oh ik heb geen zin, tsja ahha dat werk natuurlijk niet. Sta er open voor, en laat je vriend weten hoe jij het lekker vindt, beetje spelen enzo. En probeer echt te genieten van zijn aanraking, zonder te denken, oh krijg ik als zin ?? Laat je gaan.