kun je de pil ook zonder water in slikken?

ik gebruik de pil nog maar net en vroeg me af of je zonder water ook de pil kunt slikken of dat het perse met water moet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
27K

Antwoorden (7)

Het kan zonder water maar met water is het beter voor de maag
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen asprine.
Het is niet echt beter/slechter voor je maag om zo'n klein ienie mini pilletje, die niet uit pijnstillers of andere medicatie bestaat, gewoon door te slikken. Het maagsap lost deze kleine pilletjes gewoon op, zonder slecht te zijn voor je maag.
Ik had de pil altijd onder m'n kussen liggen, dus ik heb hem altijd zonder water geslikt - was geen enkel probleem : 't is maar zo'n hummeltje....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je hem wel kan inslikken zonder water, je speeksel vocht dat de pil dan ook helpt door je keel te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor gaat prima! Hij is zo klein, en nog glad ook. Ik zorg wel altijd even dat ik al een keertje eerder heb geslikt anders heb ik zo'n droge keel en kan ie blijven hangen (ik neem m altijd sochtends als ik wakker wordt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is prima. Wat je het fijnst vind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik slik hem altijd ook zo door!!
ik doe het savonds omdat ik te verrot ben om naar de badkamer te lopen:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor... Ik slik hem al 5 jaar zonder water.
Heel af en toe blijft ie in mijn keel hangen... ik denk niet dat dat erg is, maar voor de zekerheid drink ik dan toch even wat water. Zodat ie doorspoelt.

Maar 9 van de 10 keer is wat speeksel voldoende :)