Seks zonder gevoelens voor elkaar (te uiten). Zoals bijv. in de prostitutie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook zeer onpersoonlijk, mits het bij 1x blijft. Er zijn mensen die standaard en met regemaat naar een prostitue gaan, waardoor het alweer wat persoonlijker wordt.....
Puur om de seks. Maakt niet uit met welke persoon.
Hoeft ook geen vervolg.

Laatst was er een tv programma over parkeerplaatssex.
Mannen wachten ergens tussen de bosjes, anderen komen aanlopen, er wordt geen word gewisseld alleen even snel sex. Op weg naar huis of naar het werk. Pauze aan de snelweg. Zo onpersoonlijk als het maar kan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onpersoonlijker kan bijna niet +
Seks zonder gevoelens voor elkaar, het gaat alleen om neuken zogezegd, van liefdevol vrijen is geen sprake, zelfs geen knuffels of zoenen....alleen het gat aan de voor en achterkant en de penis zijn interessant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nouhou...ik kan nog wel meer interessante dingen bedenken hoor ;-)) en bij onpersoonlijke seks wordt ook gezoend, jawel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onpersoonlijke seks hoeft niet per se zonder zoenen te zijn, zoenen zien wij vaak als intiem en persoonlijk, maar kan ook puur sexueel zijn.
Ik vind eigenlijk elke one-night-stand onpersoonlijke seks.
Hoe liefdevol die misschien ook is, hoe teder zelfs misschien : je kent de persoon (nog bijna) niet, en vraagt je de volgende ochtend vanachter de cornflakes af, waar je het in godsnaam over moet hebben met die persoon. Of hoopt, dat die persoon ergens in de nacht opstaat en weggaat, om dit moeizame moment te voorkomen....
Wat niet wegneemt, dat de seks ontzettend lekker kan zijn, ongeremd en wild, met een onbekende persoon.