ik heb droogte scheurtjes in de voorhuid van men penis hoe komt dit en hoe kom ik er vanaf?

ik heb dus droogte scheurtjes in de voorhuid van men penis...
het is heel irritant ik kan men voorhuid niet bewegen want dan verga ik van de pijn...
hoe is dit te verhelpen en hoe komt dit??

ik was laatst wel aan de antibiotica miss een bijwerking ? of zou het ook door sex kunnen komen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
129.4K

Antwoorden (8)

Dat zou best eens kunnen dat het een bijwerking is vd antibiotica, lees eens de bijsluiter.
Verder adviseer ik je bij het wassen een zachte zeep te gebruiken en na het afdrogen een beetje baby olie op je voorhuid en eikel te smeren, zonodig enkele keren per dag herhalen om in ieder geval de droge huid soepeler te maken zodat het ook niet scheurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja in de bijsluiter staat hier niks van in
ik heb de laatste x met sex ook een condoom gebruikt
ik heb een x eerder dit gehad met men voorhuid maar dat was anderhalf jaar geleden...

dit is best vervelend want ik kan nu mijn eikel niet schoonmaken en sex zit er ook niet in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje raar om als jezelf op je eigen vraag onder een andere account te reageren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, nieuwe leden maken wel eens een foutje. Komt vanzelf goed als ze GV beter doorkrijgen.
Mijn vriend heeft hier ook last van , Zelfs een keer dat een stukje was gescheurt tijdens de seks.. Je Kan denk ik als beste wat vaseline of hele vette zalf opdoen . Plakt wel een beetje . en een paar daagjes wat rustiger aan doen met de seks dan heb je er als het goed is geen last meer van ( me vriend igg niet )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen droogte/schraalheid kun je ook zinkzalf gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige antibiotica kan candida veroorzaken. Normaliter hebben mannen daar nauwelijks last van maar met de klachten die je beschrijft zou dit in jouw geval best wel eens kunnen dat je er wel wat last van hebt.

Door de antibiotica krijgen sommige bacteriën de vrije loop wat kan resulteren in Candida.
Het is vrij onschuldig maar kan wel erg lastig en vervelend zijn.
Ik zou er even mee naar de huisarts gaan en het navragen. Ik weet niet hoe candida bij mannen bestreden wordt maar bij vrouwen is het vaak met medicatie binnen 1 á 2 dagen opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de huisarts, met een zalfje is het in 3 dagen over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het kan een bijwerking zijn, en ja het kan ook door de sex komen.

Het enige echte antwoord voor huidproblemen is Aloë Vera! Dit is een natuurproducht,en als je een goede pure kunt vinden, zou ik dat aanraden.
Daarnáást natuurlijk even rust houden. Zelfs het vrijpartijtje met condoom, kan voor een geirriteerde penis, nóg meer irritatie opwekken. Geef het even tijd te genezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je laten besnijden, dan ben je er gegarandeerd vanaf!