hoe weet ik of ik homo ben?

hoe weet ik of ik homo ben?
ik denk soms dat ik het bent omdat :
- soms denk ik echt van jongens dat ze een lekker "kontje" hebben etc. maar dan is het probleem weer dat ik dat van vrouwen ook denk.
- ik word soms geil van een jongen maar dan ook weer van een vrouw.

kan iemand me helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien ben je homo. En misschien ben je hetero. En misschien weet je het nog niet. Misschien ben je wel bi en kun je verliefd worden op allerlei mensen. Want vaak zijn mensen van beide geslachten heel aantrekkelijk en dat is heel normaal. Dat hebben heel veel mensen. Ik zou me daar niet te veel zorgen over maken. Op een gegeven moment komt er een mens waar je veel van gaat houden en die ander van jou.

Je kan ook op bijde vallen ... Maar je moet niet alleen maar denken dat hij/zij een lekker kontje heeft, of dat je van hem/haar geil woord ; je moet ook verliefd zijn ! Vlinders in je buik voelen als je naar hem/haar kijkt, gek woorden als je zijn/haar stem hoort, blij zijn als je weet dat hij/zij gelukkig is, vertrouwen in hem/haar hebben ...

Als je alleen maar verliefd wordt op jongens/mannen ben je waarschijnlijk homo. Maar ik denk zelf dat niemand 100% homo of hetero is, dus zegt dat weinig. Misschien ben je bi, misschien homo, misschien hetero. En misschien wisselt het wel een beetje, ik ken iemand die hetero was, toen homo werd, en dan ook compleet over the top ultranicht, en nu is ie getrouwd met een vrouw, heeft kinderen, en kan zich niet meer voorstellen dat ie het met een man zou doen. Dus mja, als je nu verliefd wordt op een man en een relatie krijgt, zegt dat misschien nog niet zoveel. Afwachten maar ;-)

Dat kan lastig zijn voor jezelf.. het ligt ook een beetje aan je leeftijd, want als je in de pubertijd zit, of net erna, dan kan het best dat je opgewonden wordt van beide geslachten. Dit is vrij normaal door al die rondrennende hormonen in je lijf. Het kan best dat je bisexueel bent, iets wat heel veel voorkomt maar door de meeste mensen onderdrukt wordt. Het kan ook best dat je interesse in een geslacht verandert in de loop van de tijd. Maak je niet druk, maar doe vooral waar jij je goed bij voelt!

Je hoeft jezelf niet in een hokje te plaatsen. Kennelijk houd je van beide, de vraag is wat er overheerst. Als je eruit bent, kun je het een naam geven.

dat je je aangetrokken voelt tot beide sexen hoeft niet het een of het andere etketje te krijgen.,.. misschien wel geen van beiden maar val je gewoon op beiden en ben je dus bisexueel. Je kunt wat met een man beginnen en later toch weer een relatie met een vrouw hebben... of tegelijk, zelfs dat kan. de enige die daar zekerheid in kan scheppen ben jij... ga op onderzoek uit en ontdek het. Toegevoegd na 1 minuut: volg jouw gevoel... je voelt zelf wel waar je je happy bij voelt. Ga daarbij niet uit van hoe anderen dat willen zien of denken te zien, maar hoe JIJ het wilt zien. Blijkbaar val je op de persoon, niet het geslacht.

Als je alleen geil wordt van een jongen, ben je nog geen homo. Homo ben je als je van een jongen houdt en er verliefd op kunt zijn(niet verliefd op uiterlijk, waar je geil van wordt, maar op de persoon/jongen zelf.) Dus je kan gewoon hetero zijn en toch op jongens geilen.

Sommige mensen vallen op de persoon zelf (uiterlijk/karakter/uitstraling) ongeacht wat het geslacht van iemand is. Dus doe wat je doet en maak er verder voor jezelf geen probleem van! Uiteindelijk zal je weten, waar je je het best bij voelt!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100